Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/crazypankerice

Marketing

ewo i mene danas..

sretanhy swima.. wavemahwavemah what's up??smokin
ewo baš sam sad gledalaeek onaj film
"mr and mrs smith" sa angelinom jolie i brad pittom - nju wolim, njega ne wolimsretan i takk..
ja narawno kao i uwijek neam neke inspirejšn pa tako da bezweze nešto pišem da bi post bio dužiludnamcorlud..:P:O:P owih dana ću dobit nowi mob..
wjerojatno lg kf750secret.. trenutno imam lg ke970shine..
sad ga skoro swi imaju..rolleyesrolleyes razmišljala
sam o iPhonu al mannu ga ima pa bi bilo stupid od
mene da ga kupim.. ionako je nama swe zajedničko..
party ukinuli su mi prije dwa dana MTW!!burninmadmad gotowo sam se ubilaaa
...headbangbangheadbang al ewo sad su mi ga wratili.. btw. mannu sretan ti put, pošto
beč je malo dalji od sarajewasretanbelj
i to je to uglawnom.. još malo slika i takwih stwari..
byeeeeeeeeeeeee...pppppppoooooooozzzzzzzzzzz........kkkkkiiiiiiiii$$$$$$$$$$$$$$


ramones - rock n roll high school



amy winehouse - rehab (liwe) nisam našla orginal..



rihanna ft. justin timberlake - rehab



britney spears - circus




MySpace Graphics




MySpace Graphics




MySpace Graphics




MySpace Graphics




MySpace Graphics




MySpace Graphics




MySpace Graphics



ashley tisdale - he said she said



by: danny


Post je objavljen 27.12.2008. u 23:00 sati.