Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anchy79

Marketing

..All I want for Christmas is YoU...=)

I don`t want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don`t care about presents
Underneath the Christmas tree..
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is YOU…


E pa ljudi evo mene..Božić jee..daa…heh..sve tako brzo prošlo..
još malo pa Nova godina..koja će nadam se biti malo puno više bolja od ove….heh..e pa želim vam svima sretan i radostan Božić…i provedite ga najljepše kako možete…
nadam se da ću i ja…ma moram..hehe
eto šta da vam još kažem? Praznici su..
pomalo mi je dosadno, nemam šta pametnog za radit…
samo zezancija… al ma, dobro je i to kad bolje promislim…heh…
ovaj moj naslov..hmm..možda i ima neku vezu..mislim da nije bez veze napisano..hehhe…ali tko će znati… eh da..ovo vam moram ispričati..bila sam u subotu sa Nonom,
Valle i Tenom na klizanju i sad nama se nije više dalo klizat..bile smo gladne pa smo otišle po kokice..
Kaže Nona ona časti..ajde dobro..dala Nona Teni da ode kupit kokice za 5 kn, a Tena smota kupila za 10
I sad kaže Nona pred onim tamo čovjekom što prodaje: Pa daj Teno, sad neću imati sutra za kruh..
A čovjek se smije.. a Nonu normalno sram sad i kaže ona: Maaa šalim se, znate imam vam ja novaca..
Hehe.. A ja Noni: a daj šta sereš, ajmo mi odavde dok nas nisi još gore osramotila..hhe..I sad šećemo mi po gradu i pojele kokice, ali još smo gladne pa smo išle po još..hhe..
Sad ja častim..lol..Otišle mi opet do tog istog čovjeka a njemu već podne kad nas je vidio..(samo doćaravam)hheehe
I sad došle mi do njega a Valle krepava od smijeha, a Nona je ovaj put šutila..čudo..heh..A Tena Noni: Šta je Nona, maca popapala jezik? A Nona: ma daj šuti, opet ću se osramotit..
I onda smo otišle i glupirale se po gradu..Dam se kladit da je taj čovjek mislio da smo pijane..Pa smijale smo se 100 na sat..hehe…evo..idem ja sad….Još jednom..Sretan Božić svima!!!
Volim vas sve.. Velika pussa Noni, braci Bokyju, Martini, Valle, Dori..bla bla bla…hehe...Novi post bit će za Novu godinu…Čitamo se…


Post je objavljen 25.12.2008. u 12:37 sati.