Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kakgodokrenesuvjeksinaistom

Marketing

....Sretan Vam Božić...

Na nebu nam zvijezde
Pričaju svoje priče, a Božić nam
Daje najljepše otkriće.
Kako se ljubav širi svijetom,
A ja ću mamu iznenaditi cvijetom.
Poljubac ću joj dati, slušati ću
Tebe, mila moja mati.
Neka ti ovaj Božić donese sreću
A ja ću ti dati još ljubav veću.
Čuvati ću te ove noći , Božić će
Ti na prag kuće doći.
Znaj, da te volim najviše od
Svega, na Božić se ljubav
Širiti treba.

Sretan Božić svim ljudima na svijetu.
Želim vam osmijeh kada kapaju suze
Želim vam svijetlo kada je mrak,
Želim vam veselje kada ste tužni,
Želim vam puno sreće, zdravlja,
Ljubavi, dobrih djela, mira.
Svim ljudima na svijetu
Želim sve najbolje u životu
I neka vas u životu sreća
Prati ljepše želje ne mogu vam dati.
Badnjak se lozi,
vatra se plamti,
zdravlje i sreca nek te prati,
nek ti svako novo sutra bude radost
badnjeg jutra,
a i srecan ti Bozic sutra.

Sreca, ljubav, zdravlje i veselje..
to su za tebe moje bozicne zelje.
Toplina u srcu neka ti sja,
SRETAN BOZIC od srca zelim ti ja!


Post je objavljen 25.12.2008. u 10:46 sati.