Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

~°°..Will you steal the fire from the sacred heart,And bleed the blood of holy,We've fallen in love with the serpent's song,And feel nothing..°°~

Image Hosted by ImageShack.us


Ostao je jos zadnji dim,powuci ga i zazeli zelju.Poleti. Medu oblake.Nitko ti nece biti wazan.Bit ces swoj.U swom wirtualnom swijetu.Mahat cu ti sa zadnje stepenice zla i otici u proslost.Okrunjena otrownim trnjem i obucena u bijelo.Powuci zadnji dim,i potoni duboko,okruzen wrucim plamenom medu diwljim zwijerima.Stajat cu tamo sa ledenom knjigom u samo swom swijetu maste....Hladna....

Image Hosted by ImageShack.us


SRETAN MI B-DAY,HWALA HWALA NISTE TREALI.Bio je 22.12.... I tako ja nawrshila jebenih 15 godina..Sa se promjenilo? Pa.. nishta! I dalje sam ona glupa stara lory sa crnim musicama u glawi..Jesam li se promjenila?A sam Bog zna..Ja neznam..Znam samo da sam proziwila puno toga u owih godinu dana..I patila i plakala..Proklinjala sebe jer sam ziwa, radila sranja, probawala nowe stwari, bila "tugy",bila hepi..rjetko kad..htjela se ubit..wishe puta..eh ta ljubaw sa radi cowjeku..ljubila sam,i mene su ljubili,prewarila sam..i mene su warali..oprastala sam..meni nisu oprastali.. A sa da kazem...Krenula sam u srednju...najosjeljiwio dio ziwota...bar meni...napokon sam ponowo zawoljela...i to je nesto.Uostalom i mom dragom je 22.12 bio B-DAY...Ima 16 godina =). sretan nam B-DAY...da

Image Hosted by ImageShack.us


Prosli utorak mi stare nie bilo mado..Prwo su dosli do mene Kazo i Anja pa Mrwa i Robi a onda i Dewa.Bila je ludnica i full smo se zaebawali.Mrwa i ja smo kasnije legli na krewet haha a kad su Kazo i Njok otisli Dewa i Robi su nam dosli smetat i guzwat se na krewetu hahahaha.Al su na kraju zawrsili na wratima xD.Malo smo se smrzli na kisi dok smo cekali bas al nea weze.Nawecer dok sam bila na MSN-u mie Haky jawio nowost-dae Stjepani trazila moi broj.Poslala mie SMS-"Ey owaj,sta je to bilo s tobo&mrwom...pa,ja was necu razdwojit,mene to uopce ne zanima.Nego nije u redu,meni&Dajani je srao kad smo pricale o trawi,a ti?Mislim,necu se ja mjesat...twoja&njegowa stwar,ne zanima me uopce.By-Stjepani" Hmm ja sam bila poludila..Mislim posto nie njena stwar i ne zeli se petljat onda nemora ni takwe poruke mu slat..Rekla sam joi da cemo popricat o njenom NE mjesanju a ona me pitala ako smo mozda prekinuli zbog toga...Nw...swe je sad rjeseno...

ja za njihow rod xD
Image Hosted by ImageShack.us


U Srijedu sam bila u EIS ......haha ugl.Srela sam "mirka" tj Donalda koi je bio u mom razredu prwi dan!Ajme e bilo mi je jebeno!Widjela sam ciceka,Mrkia,ma swih! Ono ja jedina cura u skoli i to u muskom wc-u haha.A bilo je super =)

Image Hosted by ImageShack.us


zadnji dan skole je prekoma prosao..Prwo sam zaspala i nisam stigla na bas u 6 i pol, pa sam srela fabca i rasppricali smo se a ja sam zakasnila na bas u 7 i nesh. Swa sreca srela sam mog wozaca iz osnowne.Pa mi nie bilo dosadno.Satowi su trajali 20 minuta... Ja sam dosla na 4. haha.Nakon skole je bilo haha jebeno smjesno xD. Hmm...cekala sam bas sat i pol u Opatiji jer je bilo swe prekrcato!a onda su ugostitelji bacili dimnu i lik nas je 2 stanice prie kantride izbacilo...Pjege do kantride i jos pol sata cekat bas NE!Na Delti sam srela Stjepani i Dajanu.ja hocem pricat sa Stjepani kad je meni dajana pocela djelit da sam kurwa,drolja wo no neke spike ono curo..kako sam je htjela lupit!A ja joj nish nisam rekla jer me malo ... Treala sam ic u bakar al sam zaspala i probudila se tek u 7 i pol nawecer.Ma dan je bio grozan!Narawno polugodiste NISAM prosla i imam opomenu razrednika..I kao secer na kraaju dajana i stjepani su zwale Mrwu wan!I rekla mu Stjepani da sam ja Dajani rekla da je kurwa...hm NE!?

Image Hosted by ImageShack.us


Malo sam castila za moi B-DAY u subotu..Bila sam sa dragim i Kekotom u RiwiPlatila pice,pizzu i pikado xD.Isli smo wan,sreli Jowota,Sandru i Teu koi su rekli da ce nawratit kasnije dd!Isli smo do Mrwice i sreli Spajicku, Bibija, Kocija i Hakyja koi su bili presretni cinjenicom da ih ja castim haha i odma su me izgrlili i izljubili LoOoOoOoL. Ja sam se napila.Hmm i popizdila i zabrijala da se Mrwa ponasa ko da ga boli rac* sa mi dajana gowori da sam drolja..A on jednostawno ne zeli gubit ziwce na to..Ja sam narawno plakala..A on je cuo kad smo ja i Robi pricali o njemu tj.stajao je do nas al ga ja nisam widjela xD!I ja sam Robiju rekla da mie full stalo do Mrwe i da ga wolim,a meni robi da i on mene woli.Dae do njegowog srca tesko doci,a jos teze izaci..I sl..I onda ja ono dada a kako je Dajana izasla..I mrwa se jawi..pa postupcima..Jao e kad sam ja skuzila da on tamo stoji nisam znala dal da se smijem il da placem!Onda sam se smirila i swe smo rjesili!A robi je bio zestok!Brat mu se zenio i on je dosao do nas sa zastawom kou je wrtio...Swi su se samo saginjali da ih ne opali haha!Pae reko da mu je zao sa Dewe nea..i joi sa bi joj radio haha!Pae poceo grlit i ljubit zastawu LoL.Ludak!

Image Hosted by ImageShack.us


Stari je bio do mene i doneso mi neki poklon iz DM-a za rod..Mhm ono tnx...i?Samo mie solio pamet,..Dae malo wise u mom ziwotu...Ah...Zao mie moe polusestre..nadam se da nece morat proziwljawat isto sa i ja..Ewo ja sam sada najsretnija dok sam sa Mrwom.A tream nekog tko ce me poslusat!Ko ce me zagrli i reci dae tu uz mene... Tako sam tuzna..i izgubljena..znam da sam ja jedini problem...swjesna toga idem u nowe pogreske... kako da nekome kazem koliko mi znaci?Koliko mi je dusa izgubljena...koliko mie stalo do njega!?Tjelom sam tu..ali misli su miljama daleko..Otisla sam preduboko u mracan hodnik,di su ona wrata koa otwaraju put u wijetlost?Hodam,gubim se,ne okrecem se jer me strah onoga sto cu widjeti...Zasto sam se izgubila kada nisam treala?Koliko toga sam pogrijesila...Bojim se patnje...No owo swe odlazi u zaboraw...tko ce mi pomoci da se oslobodim tame u sebi? Zasto je tako tesko otworiti se nekome u potpunosti? Nitko nikada nece razumjeti... Padam i dalje...moe misli...rijeci...i swe polako nestaje...

Image Hosted by ImageShack.us


full mi fali mrwa..owak kad sjedim mado i razmisljam..hmm..kako mi fali njezni zagrljaj..awWww i slatki poljubac.... Jednu wecer..gledala sam zwijezde..da barem mogu procitati swoju sudbinu...razmisljala sam o njemu...nama... uzasno mie falio...pa akd mi srce neda mira! Najrade bi zaspala u njegowom toplom zagrljaju... Osjecam se sigurno kada sam sa njim..nekako..potpuno..ne boim se da ce mi doc patnja..i tuga..ne dok sam sa njim.. A ja... kako moa stara kaze...postala sam...ah..od odlikasice do mafijasice...

Image Hosted by ImageShack.us


Neki dan sam bila upala u bas zescu depresiju...Pokupim se na kat i razmisljam..Zapalim cigaru i razmisljam sta se to dogada samnom.Di je kap koa je prelila casU?Wolim biti owako sama sa sobom... ali nikad nemam taj mir koi mi treba..Neam snage,hocem nestat!Opet ista prica..da me nema..swe me truje..ziwot je poput cigare... upali se...traje neko wrijeme...i ugasi se...umre...srce prestane goriti...krw se proljewa poput pepela...zadnji dah..i stisak ruke osjeti najdraza osoba...poljubac SMRTI...to je bol...osjecam se praznom.. tuznom.. di je nestao onai osmjeh? Tuzna i u tami gutam krwawe suze koje klize nis moe bljedo lice.Cekam smrt da me uzme.Placem..srce se raspada..nema wise krwi da potiskuje..swe je mracno i tamno..patnja je wec dosla..osjeti tu bol koja mi je nanesena KUJO! Wristat cu u hladnoj sobi bez izlaza da me nitko ne cuje..DROLJO! presrest cu te kada se najmanje budes nadala!KURWO! Wristat ces TI toliko dok ti se dah ne zaustawi!Smrt nas ceka..kuca na wrata..uzima ti dusu..jos samo ja ostajem...i ne odlazim...ZASTO? Jos je ranoda odem...jos toliko bolii suza moram wratit..nadaj se da ces preziwjet...nadaj se sretnoj buducnosti..nene neces me zaborawiti..barem me pokusaj woljeti!MOZDA ti oprostim!Dam ti priliku da ides u boljee sutra,ili ne...bolje sutra ne postoji...ne dok si u mojim rukama..na lancima..muka,bol i wapaji cuju se duboko u noc!sudbino zasto si zako ZLA? Zasto mi to radis? kada zelim ziwjeti...zelim woljeti! I BITI WOLJENA! Tugo napusti me kad mogu i bez tebe! Potrudila sam se.. jos zelim biti u njegowom toplom i njeznom zagrljaju..jos dugo.. u mracnoj idili...Suzama cu proklinjati sebe...na njegowom krilu cu zaspati...i woljeti ga zauwijek...!

Image Hosted by ImageShack.us


ne zaborawi me.....wolim te!

Image Hosted by ImageShack.us


10 zapowijedi za cure:
1. nikad se ne zaljubljuj do usiju!
2. ne placi, ne pati, jer to steti ljepoti
3. ne moli ga, jer ces moliti wjecno!
4. cijeni ga, ali ne wise od sebe!
5. swe sto ti kaze wjeruj, ali odbij 50%!
6. budi njezna, ali ne koliko on hoce!
7. ne zowi ga poslije svade!
8. ako zeli da prekinete, odusewljeno prihvati!
9. kada patis, ne pati za njim!
10. kada te pita za hodanje prwo odbij, a tek onda prihwati!

haha ae ko ih se pridrzawa - SWAKI JOI DAO! haha ok ok :D dobre su
Image Hosted by ImageShack.us


ljubim was swih!
ljubawi wolim te! falis mi puno!

uziwajte....ljepo se prowedite za praznike! kad ja moram ucit xD
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

EmO..it's okay!
Image Hosted by ImageShack.us

plz love me!
Image Hosted by ImageShack.us

the end................
Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 24.12.2008. u 23:31 sati.