Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/drinica

Marketing

Sretan vam Bozic - obiteljski blagdan!

Dragi moji,
tako sam sretna sto je Bozic doista pred vratima, i sto ga i na ovaj nacin mogu podijeliti sa svima vama, od srca vam zazeljevsi sve najljepse i najbolje, uz stosnu i originalnu cestitku koja mi je nedavno stigla:

Image Hosted by ImageShack.us

A kako je Bozic zapravo pravi obiteljski blagdan, a uskoro se blizi i moj rodjendan 2. sijecnja (Happy birthday to me : ))) podijelit cu s vama i par starih obiteljskih fotografija:

Image Hosted by ImageShack.us
Nas cetvero za moj 4. rodjendan

Image Hosted by ImageShack.us
Ja i moja tri brata s blagopokojnim kardinalom Kuharicem


Image Hosted by ImageShack.us
Mala Hrvatica Drinica-granica

Image Hosted by ImageShack.us
Mi kao vec odrasli (fali samo Domagoj), sa snahama i novim Cavar mladicama...(uskoro stize nova buduca clanica ovakvih fotki)

Image Hosted by ImageShack.us
Nasi hercegovacki preci...Did Pero, baka Janja i njihovih petero djece - moj tata Mate (desno), stric Stipe (lijevo) - koji ima 3 kceri i 4-ro unucadi, tetkica Draga (gore lijevo) i vec pokojne tetke Ivica (gore desno) i tetka Milka (udata Susak, koja je imala 10-ro djece - u sredini gore)

Image Hosted by ImageShack.us
Fotka prije mog odlaska u misije, s roditeljima, tetkicom Dragom, necakinjama Katarinom i Anom, i rodicom Monikom, aktivnom Palmasicom, najstarijom kcerkom moga strica Stipe

I kao poseban bozicni poklon za vas, bozicni interview od neke godine obitelji mog omiljenog rodjaka Marka Suska (Milkina sina), cija zena Vesna mi je krizmana kuma i koji imaju 5-ro djece:

Image Hosted by ImageShack.us

Bozicni obiteljski interview mojih rodjaka

A kako i oni posjecuju moj blog, svima njima, citavoj svojoj sve vecoj obitelji i naravno svima vama i vasim obiteljima, posebno sretan i blagoslovljen Bozic!

Post je objavljen 21.12.2008. u 23:56 sati.