Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/crazypankerice

Marketing

hello ewo mene..

bok šta ima?? ja se samo kratko jawljam prije puta još jednom..
pošto sam rođena u sarajewu (BiH) tamo idem kod starog slawit
božić i njuw jear..sretan mannu će za nowu godinu u beeč!!
ewo ja ću proč s peeetbelj prosjek mi je 4.57, da sam imala
još ijednu četworku prošla bih s 4..al ewo ipak je 5..
ajdee čak sam malo umorna,sinoć sam prespawala kod mannu,
posudile smo par filmowa,kupile kokice i ostale grickalice, colu i
eto.. bilo je super al smo zaglawile do kasno u noć pa sam sad
ja malo umornaaa..zijevzijevzijevzijevmouthwashlud
ajd neam neke inspiracije pa ewo još par slika i to je to..
btw. owo nam je tekk 10. post..


myspace graphics
Myspace Graphics



myspace layouts codes

myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace



myspace graphics

myspace graphics






www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



by: danny





Post je objavljen 21.12.2008. u 21:45 sati.