Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tamastraha

Marketing

Poglavlje 5:




Poglavlje 5:
Nož. Što će Michaelu nož? – pitala sam se. Zašto ga je nosio na jezero? – mislila sam.
Zašto mu uopće treba nož? Zašto? Zašto? – razmišljala sam.
- Alice, što je bilo? – pitao me Michael.
- Ništa. Samo sam primijetila da su se Joy i Christina previše udaljile. Uopće ih ne vidim – uvjerljivo sam slagala.
- Ma znaš da su odlične plivačice. Vratit će se one. Opusti se.
- Ma da. Bezveze se brinem. Izvoli – rekla sam pružajući mu ručnik.
- Hvala ti.
Brzo se udaljio jer je namijeravo ostati s Vanessom.
Odlučila sam nastaviti čitati knjigu. Pokušala sam se koncentrirati na knjigu, ali nisam uspijela. Misli su mi skretale na trenutak kada sam vidjela nož u Michaelovom ruksaku.
Zašto je nosio nož? – neprestano sam se pitala.
Zašto? Uopće nema razloga za to. Priznajem da sam se malo uplašila kada sam vidjela nož. No odlučila sam ga o tome pitati kasnije. Skoncetrirala sam se na čitanje dok su se ostali zabavljali. Joy i Christina su se vratile.Joy mi se činila veoma veselom što je ovdje. Ona je obično veoma sramežljiva. Kada bi ju netko nešto pitao odmah bi se zacrvenjela i spustila pogled. Joy je također shrvala Viktorijina smrt. Nekoliko tjedana nije razgovarala ni sa kim osim s Christinom. Christina i Joy su bile vrlo vezane, pogotovo nakon smrti Viktorije. Joy je duže vrijeme zaljubljena u Anthonya. To se odmah može primijetiti jer ga svaki dan u školi gleda. Svi mislimo da se ona uopće ne sviđa Anthonyu, što ju jako boli. Joy izgleda vrlo lijepo iako ne voli modu niti ne prati trendove. Visoka i vitka, te ima plavu dugu kosu. Iako joj svi govorimo da je lijepa ona o sebi ne dijeli to mišljenje.
- Hej Alice – obratio mi se James.
- Zašto nam se nisi pridružila? Sunčano je i voda je topla. 'Ajde dođi – pozvao me veoma veselo.
- Ne želim se kupati. Umorna sam. Drago mi je da ste se svi zabavili.
- O čemu ste ti i Anthony pričali? – odjednom me ljutito upitao.
- James, što ti je?! Zašto si tako ljut?
- Ma kako bih ja mogao biti ljut? Nema šanse – zbunjeno je kazao.
- Aha. Razgovarali smo o vama. Zanimalo ga je nešto u vezi s Michaelom - slagala sam zureći u Michaela.
- Stvarno? – pitao me James s sumnjom u glasu.
- Da.
Nisam htjela govoriti Jamesu da je Anthony rekao da sam ja posebna djevojka. Već je nekoliko puta pokazao ljubomoru, no i nisam htjela pokvariti prvi dan sa svađom.
- Dobro. Ljubavi, činiš mi se zabrinutom. Što je? Je li se nešto loše dogodilo?
- Ne, sve je u redu. Sve je u savršenom redu.
Legao je pored mene. James me grlio dok je sunce obasjavalo njegovu tamnu kožu. Promatrala sam ga. Bio je zaista predivan. Savršeno je izgledao mokar. S njegove crne kose se cjedila voda. Zaista je bilo predivno provoditi nježne trenutke s Jamesom. Nije me bilo sram što nas svi mogu vidjeti. Anthony je u međuvremenu izašao među ostale. Michael je masirao Vanessu dok su Christina i Joy razgovarale igrajući nekakvu društvenu igru. Svi su se zabavljali. Anthony se ipak vratio, te je razgovarao s Brooke i bio je veseo. Dok smo se mazili čula sam razgovor Anthonya i Brooke.
- Brooke, stvarno mi je žao. Nisam se htio tako ponašati prema vama. Sjećanja su mi se ponovno vratila. To je jednostavno tako – tužno je govorio.
- Sve je u redu Anthony, ne trebaš se brinuti. Samo se zabavi i pokušaj ne misliti o tome.
Nakon kratkog razgovora su Brooke i Anthony pričali o nekakvom filmu.
Anthony se smijao dok je Brooke također bila dobre volje.
Nakon sat vremena provedenih s Jamesom odlučili smo svi ući u vikendicu.
- Ovo je pravi luksuz – rekla je iznenađena Vanessa ulazeći u kuću.
- Nisam znala da su tvoji takvi bogataši – naglasila je svaku riječ.
Samo sam šutjela i promatrala ostale. Bili su oduševljeni vikendicom mojih roditelja. Odmah sam se prisjetila vikendice u kojoj sam bila prije nekoliko godina. U prizemlju se nalazio veliki boravak s plazmom i jednim velikim trosjedom. Dnevni boravak bio je spojen s kuhinjom. Kuhinja je bila veoma luksuzna. Bila je bijela, a stolice i stol su bili od drveta. Na policama su se nalazile mnogobrojne slike od mojih roditelja. Pored kuhinje nalazile su se velike stepenice koje su vodile do soba. Na katu se također nalazila velika kupaonica s velikim jaccuzijem. To je moje prijatelje posebno obradovalo. Na katu se se nalazile tri velike sobe. U svakoj je bilo dva kreveta. Moji roditelji su se odlučili za tri sobe zbog prijatelja koji često navraćaju do jezera.
- Društvo, imamo problem – kazala sam.
- Reci – rekla je Brooke.
- Imamo malo kreveta.
- Kako to misliš? – pitala me Vanessa.
- Nas je osmero a kreveta šest.
- Kako bi vi htjeli spavati?
- Ja ću biti s Joy – rekla je Christina.
- Ok – potvrdila sam.
Vanessa je nešto šapnula Michaelu pa je rekla : - Michael i ja biti ćemo u istoj sobi. To me nije nimalo zaučudilo.
- Brooke – rekla sam. – Ti možeš biti u istoj sobi s Anthonyem.
- Ok – potvrdila je s nelagodom.
- A gdje ćete vi? – pitao je Michael obraćajući se Jamesu i meni.
- Oni mogu u wc – našalila se Joy. Svi su se nasmijali njenoj šali.
- Mi možemo biti u dnevnom boravku. Trosjed je velik pa stanemo. Nismo baš toliko ogromni.
- Slažem se – rekao je Anthony.
- Idemo li sada nešto pojesti? – pitala sam prijatelje.
- Može, stvarno sam gladna – požalila se Vanessa. – Jedva se čekam dobro najesti.
- Ti to možeš. Tijelo ti je super – požalila se Brooke.
- Šteta što se ti ne možeš najesti. Moraš se i dalje držati svoje djete – našalila se Vanessa, iako baš i nije zvučalo kao nekakva šala.
- Ha- ha – usprostavila se Brooke koja je bila malo povrijeđena.
- Šalim se, Brooke. Ne trebaš se odmah ljutiti.
- Ne ljutim se. Samo me živcira što uvijek nešto moraš komentirat.
- Ok, sorry. Žao mi je. Nisam znala da si tako osjećajna.
- Cure nemojte se sada još potući – viknuo je Michael.
- Hajde, hrvajte se malo u blatu – kazao je James tek tako to sve pretvori u šalu. Pojeli smo i svi sjeli na trosjed. Bila nam je udobno i ugodno dok Christina nije počela spominjati Viktoriju.
- Stvarno moramo razgovarati – rekla je tiho.
- Cijeli dan razmišljam o Viktoriji. Ona je umrla u blizini jezera.
- Christina molim te nemoj! – bila sam ljutita što opet spominje Viktoriju.
- Ne mogu više ovako! Previše razmišljam o njoj. Moramo razgovarati. Znam da je netko od nas ubio Viktoriju. Bila mi je najbolja prijateljica, a vi ne želite ni razgovarati o tome. Dođete ovdje i ništa vas ne podsjeća na nju.
- Ok Christina, razgovarat ćemo. Ali obećaj mi da se sada nećemo međusobno okrivljavati.
- U redu, obećajem – smireno je kazala.
Christina je počela razgovor.
- Kada smo bili blizu ovoga jezera sve je bilo u redu s njom. Nije se čudno
ponašala. Po noći sam začula vrisak. Kada sam shvatila od gdje dolazi požurila sam do mjesta gdje sam ga čula. Onamo sam vidjela Viktoriju kako leži bespomoćno na tlu. Približila sam se sva zaprepaštena kada je otvorila oči i počela se smijati. Shvatila sam da je sve to bila samo šala. Ljutila sam se na nju jer me na smrt preplašila. Sljedeće noći sam opet začula vrisak. Mislila sam da se Viktorija šali. Opet sam ju našla na istom mjestu. No sada je postajala razlika. velika, velika razlika. Viktorija je bila mrtva. Krv je lijevala oko nje, a ja sam plakala. Svima smo rekli da je Viktorija doživjela slučajnu smrt, da je pala u provaliju. No to nije bila istina. Znala sam da ju je netko od nas ubio.
- Nemojmo više o tome! – viknuo je Michael.
Za Michaela je bilo obično da se prepadne svake ozbiljne teme. Bio je šaljivi i veseli dečko, no kada se nešto ozbiljno spomene odmah poludi.
- Vidite! Sada ne želite razgovarati o Viktorijinoj smrti. A netko od vas ju je ubio. Sada ne želite niti razmišljati o tome, a netko od vas je sretan što ga se nije otkrio!
- Christina, molim te prestani. Nemoj nam kvariti ovo ljetovanje s tim pričama – kazala je Brooke već pomalo ljuta.
- Svima nam je žao zbog Viktorije – nježno sam rekla pokušavajući ju smiriti.
- Viktorija nije zaslužila smrt. Bila je draga i dobra prijateljica. Jednog dana ću saznati tko ju je ubio i onda će ta osoba platiti. Možda ubrzo saznam tko je to. A onda neka me se ta osoba dobro pazi. Jer ću joj uništiti život kao što je netko uništio Viktorijin – ljuto je govorila.
Christina je ljutito otišla ne obraćajući se ikome od nas. Uvijek je radila ljutite scene kada se govorilo o Viktoriji. Mrzila sam svaku njenu optužujuću riječ. Osjećala sam kao da je upućena meni. Sada sam razmišljala o Christininim reakcijama. Uskoro su svi otišli na kat. Na Vanessu nije utjecalo Christinino ponašanje. I dalje je zavodila Michaela kao i on nju. Anthony je bio ljut te mi rekao:
- Ne mogu vjerovati. Što je sada Christini?
- Znaš ju. Kada spomene Viktoriju odmah poludi. Valjda će sutra biti bolje.
- Mislim da hoće – tužno sam kazala.
Legla sam na gornji dio trosjeda, no James me pozvao da dođem kod njega. Ljubili smo se u tami, no brzo je zaspao.
Ovo je bio važan dan za nas. Prvi dan nakon kraja škole – razmišljala sam buljeći u zid. Dan je bio odličan. Anthony mi je objasnio razloge njegova čudna ponašanja i svi smo se odlično zabavili. Jedino mi nije bilo jasno zašto je Michael imao nož u ruksaku. No ipak sam se odlučila da ćemo sutra razgovarati o tome. Christina je pretjerala s pričama o Viktoriji. Nikome nije bilo drago prisjećati se tih groznih događaja. Christina je danas bila savim u redu. Kao i ostali, odlično se zabavljala. Digla sam se jer sam morala ići u kupaonu . U prizemlju nije bilo niti jedne kupaone pa sam se morala popesti na kat. Prilično je mračno – pomislila sam hodajući po dugim stepenicama. Skoro ništa ne vidim.
No ipak sam stigla do kupaone. Čula sam kako svi spavaju. Jedino je bilo
upaljeno svjetlo u sobi od Christine i Joy. Vrata sobe bila su širom otvorena. Provirila sam i ugledala kako Christina nešto piše u dnevnik. Joy je spavala. Christina je bila ljutita, a suze su joj tekle niz lice. Nisam htjela dalje gledati pa sam krenula u prizemlje.
Odjednom sam začula korake koji me slijede. Nisam se obazirala na njih.
Vjerojatno netko ide u kupaonu – pomislila sam.
Koraci su bili sve glasniji i glasniji. Htjela sam se okrenuti dok nešto nisam
osijetila!
Trznula sam se kad su me nečije ruke čvrsto primile za ramena...


Post je objavljen 21.12.2008. u 12:26 sati.