Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/maja-girl

Marketing

Klinča sela

Eywavemahwavemah...nisam se javljala oko tjedan dana..al nema veze....u subotu smo bili u klinčaselima i plesali božićnu koreografijubang....bilo je koma jer sam imala male čizme koje su me žuljale,suknja koja je za dva broja manja od onoga što inače imam,odjela su bila koma...pikalo nas je posvuda i svrbilo,bilo nam je vruće...tak da je to bilo koma...imala sam šminku koju su imali kikiči...adrijana je svima tajila da ima posebnu uniformu i rekla da ona ima jesina jer nije više bilo za ostale cure...što nije točno......nismo imale mjesta,ja sam olesala na s5tepenici,pola seljačkog nisam plesala,nisam ni jedan štap bacilacrycrycrycrycrycry......kajševi su bili koma......bili su PAPIRNATI....poslje tog nastupa je sve bilo perfektnothumbupthumbupthumbupthumbupcerekcerek...neka mala je pjevala prazan stan,a mi kak smo bili u zadnjem redu popeli se na stolice i plesali sve u šenaest.....poslje smo se presvukle i otišle na feštu...na fešti smo ostale do 10 navečer,čak su domaćini otišli prije nas...bilo je ludo,plesali smo,pjevali..........neki su se prežderavali sendvičima,neki su se šopali kolačima,a neki su stalno pjevali i plesali i zajebavali se......plesale smo skim smo god stigli...sa ogulinkama,klinčaselskim,sa stupničkim,pisaroviskim......na kraju je bila moja štikla i na tu pjesmu smo se izludirale...mi smo htjele još al moja stara nije dala...taj tulum se nastavio u busu....putovali smo 3 sata al smo se i zabavljale...bilo je ludo...dat ču vam neke slike koje sam ja slikala,a kad dobijem slike od nataše objavit ću vam....pozz







Post je objavljen 15.12.2008. u 20:31 sati.