Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kakgodokrenesuvjeksinaistom

Marketing

ey...evo me..

Evo me nakon puno puno vremena i odlučila sam vam puno puno pisati…za početak Vas sve pozdravljam…razlog što vam nisam pisala je taj što nisam imala vremena i zbog tog se ispričavam…stvar je u tome da sam imala prenatrpan prošli tjedan…u ponedjeljak smo pisali matematiku…u utorak je bio mir,ali sam vrijeme ubila na pisanje referata iz povijesti…umrla sam od dosade jer mi je tema bila Habsburška monarhija..jooj..u srijedu kaj je bilo hm??e da pisali smo test iz računovodstva…u četvrtak sam se počela pakirati za prag te kad sam završila sa pakiranjem odlučila sam malo predahnuti,ali ni bilo vremena …najela sam se i već je bilo 00:00 i eto morala sam ić u Ivanić i krenuli smo svi raspjevani i uzbuđeni iako smo bili umorni kako smo prolazili granicu i kako je za čas došlo odlučili smo malo spavati…spavanje nije trajalo predugo nek već 3-4 sata i stigavši u beč prvo smo se vozili busom te ga tako razgledali zatim smo imali dugu šetnju i konačno slobodno i to jedno 3h a možda i više…nakon što smo prošli razgledavanja odlučili smo posjetiti i gdjekoji dućan no nismo baš nešto previše trošili…odlučili smo otići do nekog kafića i kada smo napokon izabrali jednog ušli smo unutra i sad pokušali smo se sporazumjet na engleskom s konobaricom no kako je sve pisalo na njemačkom nismo znali što ćemo piti…za početak nas je konobarica pitala od kuda smo i mi og.da smo iz hrvatsje i odjednom smo začuli kako ženska spika hrvatski…napokon smo odlučili što ćemo i kada je to vrijeme prošlo pošli smo ravno za Prag….put je bio dug i kad smo napokon stigli eto najboljeg djela HOTEL…tamo je bilo najzabavnije i fakat je bilo zakon … još smo bili razgledali i Prag te išli u shoping…na povratku smo stali na granici između Češke i Austrije u onom shoping centru te tamo proveli kratko vrijeme i vratili se kući umorni ali raspjevani i jaaako cool….sada je utorak i ja sam još ne naspavana i pišem vam da znate što ima…dobila sam hrpu ocjena ovaj tjedan i zadovoljna sam …nema negativnih i to je dobro ..već me bole i prsti a i nokt jer neprestano zapinjem dok pišem ovo…evo sad i par fotkica…

Image and video hosting by TinyPic
...ekipa sa zadnjih...

Image and video hosting by TinyPic
...kako je fotogeničan...a bijelo mu baš supr stoji...
Image and video hosting by TinyPic
..ovo je iz Telča...
Image and video hosting by TinyPic
...ovo je u beču...kak je sladak...idući put idem po njega da onvidi našu Hrvatsku a ne da mu bude dosadno tnam stajat ispred te trgovine u tom Beču...

Post je objavljen 09.12.2008. u 21:17 sati.