Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anchy79

Marketing

Druga…(=

U ovom mi životu…Samo tuga vlada…Jer tebe nema sada….Kada sam te zamijetila…Osjećala sam da nisam sama u igri…Osjećala sam da neka druga vlada tvojim srcem…Pomisao da to nisam ja …Polako me je ubijala…Danas se drugima smijem…I pravim se vesela i sretna…Ali duboko u sebi…Prati me tama…Strah od tvog pogleda….
Jer više ne želim ostati sama…Više ne želim da mi obrazi budu mokri od suza…Više ne želim patiti i mučiti samu sebe….Jer moj razum to više ne može podnijeti…Ne želim biti krpa odbačena…Koja nikomu potrebna nije…Želim živjeti život s osmijehom na licu…Bez trna u srcu…Želim se veseliti životu…I uživati u njemu…Ali to mi nije lako…Jer si mi ti to sve oduzeo…Prvo sam te zavoljela…A onda zamrzila…Zbog nekih tvojih postupaka…Više živa nisam ostala…Makar me sada to više ne muči…I makar mi sada lice prekriva tuga…Još me uvijek muči ona riječ…Koja je lagano izlazila iz tvojih usta…A ona znači: druga….

Trenutno nisam tužna, ali
Sam ovo napisala kad sam bila..(=
Pozz svima koji mi komaju…volim vas…=)


Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 03.12.2008. u 15:46 sati.