Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/drinica

Marketing

Zlatna Gospa

Image Hosted by ImageShack.us

Usuljala se
u moju crkvu,
dok me nije bilo...

Tiho,
i kao na prstima,
da me iznenadi
kad se vratim!

I doceka,
kao prava Majka,
njezno, i s ljubavlju...

Raskriljenih ruku,
stiteci me
plastem svoje Ljubavi...

Mjesec joj
pod nogama,
a Isus pod srcem...

Zlatna kruna
oko glave,
a zupljani sa zupnikom
u majcinskom srcu.

Image Hosted by ImageShack.us

Ociju velikih
i toplih,
njezno nas gleda...

Usana stisnutih
u Marijinu sutnju,
i blagi osmijeh...

U molitvu srcem,
prepunim
bozanskih tajni...

I svih milosti,
koje trajno izlijeva
na nasu zupu,
i citav svijet!

Image Hosted by ImageShack.us

Drina Cavar,
Quito, Ecuador,
20.11.2008.

Zahvaljujem p. Musi na Zupnom Godisnjaku (s mojim misijskim clankom : ) koji mi je konacno stigao, i odmah me inspirirao svojom naslovnicom i buducim oltarnim mozaikom s Gospinim likom! Usput se prisjecajuci naseg "nepobjedivog trojca", i svih nasih zajednickih aktivnosti i akcija!

A ovdje je i link na nase zupne stranice, koje cini se isto cekaju moj povratak da se osvjeze i zazive (ah, cini se da pravog misijskog posla nema samo na obroncima Andi, vec i na podsljemenskim brezuljcima, u mom zagrebackom susjedstvu...):

Jordanovac - Zupne stranice u izradi

Post je objavljen 30.11.2008. u 20:32 sati.