Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tamastraha

Marketing

Poglavlje 2



Poglavlje 2:
Spremila sam se te požurila u školu. Kasnila sam što je profesora Scotta
navelo da me osramoti pred cijelim razredom. Sat engleskog mi je prošao vrlo brzo. James je čitav sat gledao u mene. Dobro se primijetilo da je bio tužan i očajan time što je za nekoliko dana kraj škole. Mnogi su bili sretni jer će napokon dočekati dugo išćekivane praznike. No ipak su četvrtaši bili žalosni jer više neće toliko često viđati prijatelje koje su toliko zavoljeli. I meni će nedostajati moji prijatelji. Pogotovo James, Brooke, Michael i Christina. Zato sam i odlučila organizirati naše zadnje ljetovanje. Poslije engleskog sam vidjela Michaela kako mi se približava. Nosio je vrlo moderne tamne traperice i sivo – bijelu majicu na pruge. Mnoge cure su ga smatrale zgodnim, no Brooke mi je govorila kako on ne obraća pažnju na njih. Brooke kaže da se Michael više posvečivao školi i učenju.
Znala sam da to nije bila istina jer je Brooke ono rekla o Michaelu samo zato jer joj je bilo teško prihvatiti da on uopće ne obraća pozornost na nju.
- Bok Michael – pozdravila sam ga veselo.
- Bok Alice – smušeno je rekao.
- Imam odličan prijedlog. Htjela bih da nađemo ostale pa da ga skupa
razmotrimo.
- Nema problema samo što danas nisam vidio Vanessu.
Vanessa je bila jedina djevojka s kojom je Michael htio biti u ozbiljnoj vezi.
Ona je također bila vrlo popularna i lijepa, no nikada nije davala doznanja
nekome da joj se previše sviđa, a to je vrlo privlačilo Michaela.
Nismo mnogo razgovarali dok smo tražili ostale. Michael je vrlo osjetljiv na
ozbiljne stvari. Odličan je kao prijatelj, zna se šaliti i zabavljati nas, no ipak
pretjeruje kada spomenemo nešto ozbiljno. Uvijek negdje otiđe i nestane.
Ponekad se pitam zašto je tako osjetljiv na takve stvari, odnosno mnogi se
pitamo zašto. Ubrzo smo ugledali Brooke, Jamesa, Anthonya, Joy i Christinu kako sjede i pričaju u kantini. Nigdje nisam vidjela Vanessu.
- Bok društvo – viknula sam svima se obraćajući.
- Hi! - veselo je viknula Brooke.
- Pa... – počeo je Michael ... kakvu si ideju donijela?
- Aha, to želite znati. U redu. Pošto nam je ovo zadnja godina zajedno bilo bi u redu da ju i provedemo zajedno. Zato sam odlučila da ljetujemo svi skupa. Moj otac ima jednu veliku kuću na jezeru nedaleko od Los Angelesa. Pa sam vas mislila pitati slažete li se. Odlično ćemo se provesti. Vidim da vam je svima žao što se rastajemo pa je ovo idealna prilika da se odlično zabavimo. Što kažete?
- Meni je prijedlog odličan – rekla je Christina. – Mogli bih se odlično zabaviti. Slažem se s prijedlogom jer nam je ipak ovo ljeto zadnje.
- I ja se također slažem – odgovorila je Brooke sretno, glumeći da ništa ne zna.
James je nešto šapnuo Anthonyu. Anthony je izgledao zabrinut, no ubrzo se razvedrio.
- Mi se slažemo – progovorio je James pokazivajući prema Anthonyu.
- A što ti misliš o tome Michael? – pitala ga je Brooke.
- Pa ne znam... – govorio je zabrinuto. Mislim da bih ovo ljeto moglo biti super,no...
Michael je bio sav čudan otkako smo došli u kantinu. To me vrlo čudilo.
Nikada ga nisam vidjela tako uzrujanog kao ovoga puta.
- Može, idemo – rekao je samouvjereno Michael.
- To! – poviknula je Brooke, a ja sam opazila da su se par učenika okrenula da vide zašto je Brooke tako viknula.
- A ti Joy? Slažeš li se? – upitala sam ju.
Naravno da se slažem. Bit će super – rekla je vedro.
- Super ćemo se zabaviti. Ovo ljeto će biti najluđe. Jedva čekam da završi škola. Onda ćemo se zaista opasno zabaviti – rekla sam.
- Bit će nam odlično. Sami, bez ičijeg nadzora – govorila je tiho Christina kao da govori samoj sebi.
- Je li netko vidio Vanessu? – pitala sam.
- Ne – odgovorio je James.
- Uopće ju danas nisam vidjela u školi. Čudno što je nema. Ovaj cjeli tjedan je bila u školi – kazala sam.
- Ljudi, pa danas je petak. Možda je markirala. Tkome se da biti pod kemijom, matematikom i fizikom? Nikome – govorila je Christina.
Christina, ne mislimo da je markirala. Možda se razbolila. Ona je ipak odlična učenica. Nikada ne bi učinila nešto takvo – ljuto je kazao Michael.
- Vjerojatno da ne bi – promrmljala je Christina.
Zvono se oglasilo. Svi smo krenuli prema svojim razredima. Još me čudilo što se Vanessa nije pojavila u školi. Bila je vrlo dobra učenica pa bih me čudilo da je markirala. Vanessa je bila vrlo zgodna cura. Mnogo se puta šalila na tuđi račun, što su joj mnoge cure zamjerile. Dečki su stalno pokušavali privući njezinu pozornost no ona s nikime nije htjela ništa ozbiljno. Jučer je bila u redu. Nije spominjala nikakvu bolest.
Pod preostalim satovima sam mislila o zajedničkom ljetovanju s mojim
društvom. Odlično ćemo se zabaviti. Ovo će biti ljeto za pet. Bit ćemo sami bez nadzora roditelja. Vrlo brzo su mi završila preostala 4 sata. Odlučila sam odmah otići kući jer sam morala čuvati svoga mlađeg brata Steavena. Roditelji su mi još bili na poslu te su me zamolila da pričuvam Steavena. Vratila sam se kući sretna mojom savršenom idejom. Steavene je spavao pa sam ja upalila TV i gledala humorističnu seriju „Princ iz Bel- Aira. Čula sam da mi telefon zvoni pa sam se digla s kauča te se javila.
- Tko je? – pitala sam.
Tišina. Nitko nije odgovarao.
Čudno – pomislila sam.
- Tko je to? – ponovila sam pitanje glasnije.
Ništa. Opet tišina.
- Tko je to? – živćano sam pitala. – Šali li se netko sa mnom?
Ponovno nema odgovora. Odlučila sam prekinuti vezu dok nisam čula nečiji glas koji mi je ozbiljno govorio:
Prekini ljetovanje ili će se dogoditi nešto loše.

DODANO: Trebala sam vam još nešto reći. Ako sumnjate na nekoga ili mislite tko bi mogao biti mrtav... mislim ako imate neke prijedloge ili pitanje
slobodno pitajte. Bit će mi drago odgovarati. I svaki put mi reciti na koga sumnjate i zašto. Pussa mojim dragim čitateljima =)


Post je objavljen 30.11.2008. u 12:24 sati.