Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/maja-girl

Marketing

Evo me!!!!!

Ej.....mahwavenisam se javljala 5 dana al nema veze....ovaj tjedan je bio zakon...
Pon-bilo je ok al pod geografijom je bila ludnica...zezali smo aščića...gađali smo se pljucama i krpom namočenu u vodi i.........
Utorak-ništ posebno osim što sam napisala lektiru,a da je nisam takla i dobila dvije petica......thumbup
srijeda-silvija je opet radila sranja,a kad ona nasmijava to je da krepaš od smjeha....bangbangrofl
četvrtak-roditeljski,al nama nije ništ strašno zato jer imamo kopiranu starnicu dnevnika pa starci vide sve ocjene...razrednik nam je reko da smo naj bolji razred na cijeloj školi
petak-test i nastup...pisala sam test iz povjesti i imala samo 4 sata(fala bogu)i išla na nastup u donje sređane na otvorenje mini sirnice....tamo je išla dobro poznata jedanaestorka koja uvijek ide na sve nastupe (adry,doly,sisy,bedijevka,čulibrkica,nevena,marija,
ana,dalpontica,ines i ja(ivona nije išla jer nije smjela zbog ocjena))...tamo smo se smrzle da nismo prste na naogama osjetile...hrana je bila odvratna nisam niš jela....plesali smo 6 seljačkih i jedan defile gdje 5 cura nije natupalo..marija je trebala al joj je bilo zlo...
subota(danas)-išla sam na izložbu pasa u zagreb sa...tedo je osvojio REZERVNI CACIB i CAC...bilo je malo dosadno al je bilo super...pozz od mene neznam kad ču vam nešt napisat...do tada pozz
mahwave

Post je objavljen 29.11.2008. u 21:43 sati.