Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mislimnatebee

Marketing

jao,jao..

Boze....why...sve je krenilo kako je trbalo....sve je islo svojim tokom....polagano, nikud se nismo zurili...
A ja...ja ko budala povjerujem osobi za koju znam da je glumila cijelo vrijeme....osobi za koju znam da mi je htjela napakostiti..koja mi se htijela osvetiti..a ja ipak povjerujem....i unistim sve.....sve sto smo imali i ono sto smo trebali imati....ja tako naivna, i "glupa" ipak povjerujem...nisam normalana.....mislim zbog takve gluposti...jao...crycrycrycry.....imala sam priliku..a sada...sve je palo u vodu...ja se nadam da ces shvatiti da sam pogrijesila...mislim sve grijesimo i svi zasluzujemo drugu priliku..zar ne?...ti ocito tako nerazmisljas....sjeti se nasih dana...svega sto smo imali...a ti koja si mi to napravila...ako si mogala...kako te nije sram....kako i dalje mozes hodati uzdignute glave i praviti se da se nist nije dogodilo....isse....vidjet cemo ko ce se zadnji smijati..
Znam di te nejvise boli....znam na sta si slaba...znam sve o tebi...znam sve tvoje namjere...apsolutno sve...pogodit cu te tamo gdje te najvise boli... Ali jos cu o tome razmisliti jer nisam takva ... kao ti...a ti mi nemozes nista....svi znaju kakva si...tko se druzis tobom...svi ce biti na mojoj strani...vjeruj mi...nisko si pala...iako nikad nisi bila visoka...mislim uvjek si bila ispod mene...iako ti mislis drugacije....malo se raspitaj sta drugi priaju o tebi...ali nema veze....nezelim se uplesti u tvoj zivot jer ima previse lazi i prijevara u njemu...tak da ipak ne bi..a ti...moja ljubvi...shvati molim te...bila sam vrlo zivcana i ljuta kada sam ono napisala....ne znam zasto si se naljutio toliko....sorry ako te je to toliko povrijedilo....nadam se da ces ovo procitati...pusa tebi..a pozz svima normalnima..hehe.... a poruka za onu osobu: bolje ti je da nemas posla sa mnom..malo oladi...nemoj mi se upletati u zivot...please...etto to bi bilo to...ljudi kommjte mi...ako ocete -..pozz

Post je objavljen 23.11.2008. u 20:46 sati.