Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

~°°..Mislila sam da mogu bez tebe,bez tvojih rijeci,bez tvog osmjeha i tvojih zagrljaja,mislila sam da mogu te zaboraviti,ALI NE,ja jos uvijek zelim biti tvoja..°°~

Image Hosted by ImageShack.us


Srebrni grm ispod mraènih ideala.
Pogledaj u svjetlo na kraju teškog života.
Ugledaj se na bližnjeg i njegove postupke.
Postavi si nemoguæe granice prije svršetka.
Izaði iz kruga nezanimljive stvarnosti
i okreni žile na pravu stranu
iza crnog ogledala

Image Hosted by ImageShack.us


1.SKOLA
Bile smo Lorena i ja kod pedagogice,nakon Ante. Gledala nam je ocjene i sl.Pa nam je pocela nes goworit..bla bla.. I za kraj nas je pitala kakwo nam je stanje u obitelji. Mislim..Necu ja njoj goworit swoje probleme! Sae njoj? Rekla sam joj samo da su mi starci rastawljeni od owe godine i da imam polusestru koa ziwi sa Walterom. A ona nama da ce nas zwat sljedeci tjedan opet na razgowor da widi dali smo se poboljsale. Ma..Jebe mi se. Drustwo mie super. Toni se wratio u skolu nakon 2 mjeseca. Bio je u petak do skole, bas sam bila hepi. Ocjene ko i prije grozne,ae waljda cu nes isprawit owaj tjedan..Nea jos puno do polugodista,a nebi htjela imat komad na polugodistu..mislim necu imat! (waljda)..ima jos 4 tjedana do polugodista al moram ucit za ispite i ispitiwanja..i isprawljanje.. OmG a jesam glupa majkeMI,trebala sam od pocetka swe ljepo ucit =)

pexa,datkovicka&ja
Image Hosted by ImageShack.us

pexa&nensi
Image Hosted by ImageShack.us

Kety&ja
Image Hosted by ImageShack.us

Lorena&ja
Image Hosted by ImageShack.us

pexa,lorena,*ida&ja
Image Hosted by ImageShack.us

bambi
Image Hosted by ImageShack.us

ilijana,wale&ja
Image Hosted by ImageShack.us

iwona&ana (i ja u pozadini haha)
Image Hosted by ImageShack.us

jele,trobec,ilijana&wale
Image Hosted by ImageShack.us

leic
Image Hosted by ImageShack.us

kety,bambi&ja
Image Hosted by ImageShack.us


Sjedila je na stepenicama
nekadasnjih umjetnickih pawiljona.

Skinula je zadnji izraz sucuti
kao bolan krik
u bjesnoci prwoaprilske sale.

Swe je pocelo lebdjeti
snagom wracene ljubawne
tragedije....

~°°IzLaScI°°~
U petak nisam isla wan,par njih je bilo kod mene pa smo igrali Crnog petra xD! Ugl.nisam isla wan kako bi u subotu mogla na Kukuljanowo na rodendan od Beti(moe wrazice =)), U subotu sam se probudila i nisam se mogla dignut iz kreweta..Trbuh me UUZASNOO bolio..Rigala sam 2 put..imala temperaturu..ma grozno..i nawecer meni starada nemogu ic gore. Aime ja sam POLUDILA! Na kraju me u 9 i pol otpeljala gore haha. Aime BETI FULL MI JE DRAGO SA SAM DOSLA! Iako sam popila 3-4 guta Brendija i toe to,nea weze. Glawno dae bila ZABAWA i pol! Najbolje je bilo kad smo plesale Dea,Beti,Guga i ja i dode Nikola,pogleda nas i ono WTF? A mi njemu,sae Nikec,pridruzi se biwsima! Hahahahaha! Jebenica ljudi moi! Ena je brijala sa nekim napasnim mulcem,ustwari ona nie ni znala sa kim brije dok se nie odmaknula,a onda se htjela pokopat xD! Ugl.tai mali je swaki put kad bi proso slatario..I od mene je na kraju pobro samar haha! Ugl.oko 11 se pol njih pokupilo mado jer je netko zwao Riu.. Neki su ostali,a ja sam ostala kod Basota u kuci do 12 i pol.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Iza tisucu izlomljenih lesewa
paklena je wrucina
uspjela nadmasiti
beskrajnu stoljetnu patnju
i krwawim suzama
ispisala posljednje stihowe
prije odlaska u bolesno zatisje
umetnuto u stwarnu sliku
netaknutih komadica
na dnu mracnog ponora

~°°LjUbAw°°~
Oh pa ja sam sretna..Mislim jasam uzaludno zaljubljena..Al ne ono zaljubljena nego ga woljam! Ali on mene nikada nie ni nece hehe.Ma ok,preziwjet cu..Ustwari necu..Ali drago mie sa smo si dobri frendowi..Zamislite..Ja sam totalno poludila..On me totalno zawrtio..Okrenuo..Jednostawno sam luda..I stwarno neznam sa da radim..Pocela sam nosit BIJELO! Ok,samo je jakna bila bijela ali swejedno! Poludila sam! Luda za njim! Za prediwnim dubokim ocima..Tankim usnam,njeznim dodirom.. Prwo me oswoji pa powrijedi..Pa mu je zao..onda odbija pa me opez zawlaci..Zna sta radi,swjestan je toga..I dobro mu ide..Sae najgore ja znam da me wrti ali nemogu se oduprijeti..jednostawno je tesko odbiti ga kada pogledom prodire do mog srca,a osmjehom me oswaja.. oh boze wolim.ga..

..Blesawa,blesawa si mala ako si za njim plakala,blesawasto mi nisi dala,neznas sta si swe izgubila..

koliko samtoga propustila..izgubila zbog NJEGA?! Prewise.. Ali ne..ja opet moram po starom.. I opet kad ga widim mi srce pocne lupat ko ludo..dah zastane i osjecam one GLUPE leptirice! Tako jadno i tako glupo! Tako mrzim taj osjecaj..Ali njega nemogu mrzit NIKAKO..jednostawno je nemoguce..

..sto plawo oko luda dewojko,zasto kad je los, a sto,sto ga wolis jos..

Image Hosted by ImageShack.us


Moje su oci umorne
od gledanja u bjelinu twoje majice.
Pokusawam okrenuti pogled
prema crnilu.
Misli mi se pune
ludim rijecima.
Igra ruzinih latica
i paukowa mreza u kutu.
Kriz sa otrownim brsljanom
lebdi prema mojoj sjeni
na zidu.
Krik iz dna moje duse
moli za milost.
Iz ociju mi pocinje
plamtjeti zelena watra
trazeci izlaz iz mracne sobe.
Tamo na igralistu
pored mrtwog cvijeca
igra se moja sjena
sa izgubljenim snowima
djewojke bez buducnosti.

Image Hosted by ImageShack.us


U polusnu trazim izlaz iz nocne more.Borim se sa swojim mislima.Bjezim preko zeljeznicke pruge,u poniznost. Padam pod ostrim macem na prljaw pod.Palim swoju sliku zadnji put,u diwljini.Pred Sotoninim ocima pjewam u wruci mikrofon pjesmu smrti i vjecnog pakla..I zelim ostawiti dio sebe daleko na dnu.Zelim oswetu.Zelim se rijesiti swih zala i zaborawiti na bol ali sama prisutnost Vladara tjera me na ples.Miris zemlje priwlaci me u njezinu unutrasnjost.Nije me strah pogledati unutra i widjeti ples watrenih plamena.Sirim ruke i pokusawam uhwatiti bar jedan dio sebe.Sumrak me tjera u ludilo.Pokusavam spasiti bar onaj djelic dobrog u sebi.Masta mi izlazi na widjelo. Ja stwaram.Stwaram mracne wizije potonulog ziwota..

Image Hosted by ImageShack.us


Nemojte mislit da sam ja sad tamo neka sotonistica jer nisam..samo me puca neto..neznam ni sama objasniti sto.. jedan dio mene ludi.. Nemojte kriwo shwacati..to su samo rijeci..samo misli..Tamne misli mracne strane ziwota! Moje duboke potonule duse..

Image Hosted by ImageShack.us


woljam was swe puno! Pusek swima!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 24.11.2008. u 15:09 sati.