Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anchy79

Marketing

...Štafetica..=)

*zagrljaj ili poljubac?
mix…hehe
*čokolada ili vanilija?
čokolada..narafno
*lover ili fighter?
lover
*Prijatelji ili obitelj?
Oboje……..
*ljubav ili novac?
ljubav…a i money..
*osobnost ili izgled?
Osobnost…
*boja kose kod dečka?
nije bitno
*oči?
Nije bitno…
*kratka ili duga kosa kod dečka?
Ili skroz kratka….
Ili poluduga…..
*visina?
Samo da je višlji od mene…
*hot ili cute?
Kako kada…uglavnom hot…
*najglasnija prijateljica?
Nona…hehe..valjda
*najsramežljivija?
Tea..mislim..
*jesi zaljubljena?
DA…
*vjeruješ li u ljubav na prvi pogled?
DAA…
*jel bi izašla zbog novca?
Nikad!
*zadnja osoba koju si poljubila?
Mama…
*koja ti je zadnja osoba rekla da te voli?
Tena i Nona…sinoć…
*tko ti je zadnji rekao da te mrzi?
Dugo mi to nije niko rekao…
*tko ti je slomio srce?...
Ajoj..ne bih imenovala..
*uzimaš droge?
Ne
*piješ?
Samo nekad….nee…
*jel hoćeš imati djecu?
Da,….
*vjeruješ u sebe?
Da…
*kad si pogledala zadnji film u kinu?
Bilo je ti davno….
*možeš li podnijeti istinu?
Uvijek…iako mislim da je precijenjena
*najveća slabost
čoksa…lol
*najveći strah
Biti povrijeđena….
*koja je tvoj prwa pomisao kad se probudiš?
Spava mi se…
*jel se javiš na nepoznat broj?
Da
*jel se slažeš s roditeljima?..
Da
*koje su to stvari za kojim žališ u prošlosti?
Ne žalim za prošlosti…
*nadimak?
AnChy
*datum rođenja?
7.9.
*oči?
Plave
*kosa?
Smeđa-ponosna brineta-heh
*sretan broj?
27,9.5..
*omiljeni film?
Titanic, Opasne djevojke
*voliš putovati?
Da!
*tvoja najveća vrlina?
Dobra osoba
*najveća mana?
dobra sam pa me drugi iskorištavaju…
*što bi prvo napravila da si zarobljena u muškom tijelu?
Zbarila bi neku žensku…hehe
*crno ili crveno?
Crno…
*pas ili mačka?
Maca….
*osveta ili kajanje?
Osveta…iako se ne ponosim tim….
*što te može rasplakati?
Smrt… ili nešto tužno
*što smatraš velikom ljudskom kvalitetom?
Orginalnost…
*najdraža pjesma-strana?
Ajoj ima ih dosta
*najdraža pjesma-hrvatska?
nema je..
*najdraža knjiga?
uuu..dalo bi se razmislit…
*razonoda?
Plesanje..obožavam plesat..

Evo… nemam više ideja za post…
pa sam stavila štafeticu…
tnx svima koji mi komaju..
pozz Noni, Martini, mojoj vejikoj
seki Tinici, Dori, Marku iz Zadra,
Wxy mojoj, Katy. .. woljam vas sve…
Image Hosted by ImageShack.us

Post je objavljen 22.11.2008. u 13:35 sati.