Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

~°°..Pusti tugo bar da shvatim da mu stalo,do mene ni malo nije..ostavi se tugo mene i moje duše..sad kad se svi snovi moji ruše..°°~

Dragi moji..

Voljela je nježne dodire
i tihi šapat pri zalasku sunca.
Danas skrivena u tami prestravljenih rima
guta prezirne poglede.

Kreće dalje prema svjetlu ostavljajući
razočarane prozirne lutke
i odlazi u zemlju
gdje kritike ne igraju nikakvu ulogu.

Image Hosted by ImageShack.us


~°°SkOlA°°~

baci bombu
razbi skolu
jebi mater
PROFESORU!!!!

Swe gore i gore,ja neznam sa da radim sa skolom! Poludit cu! Ewo utorkom..kad mi je skola popodne ja se budim u 7 jer mi u 8 i 5 ide bas iz kostrene..JER JE UGOSTITELJSTWO U 10 I POL!! Jebo swe!Popizdit cu! Jedinica ko u prici..Moram isprawit hrw,prehranu,biologiju,njemacki.. o da..POWIJEST! Pa prewise toga je.. Danas sam pricala sa Lorenom u basu,prepricawala joj dogadaje koi su se dogadali kod mene a likica koa je sjedila do mene kaze KAKO MI SE SEREE! E htjela sam ju sakom spustit na zemlju..Al ok da kasnije (kad smo cekali bas iz Opatije) nie isla to prepricawat frendici koa me odmjerila ko da sam sotona jbt! Oh ma ugl. Nea nis posebno.. ustwari ni neznam dal ima koi komad..nowi..wise ih ne brojim..tako da =)..

hahahaha
Image Hosted by ImageShack.us


~°°DrUsTwO-BaSkA°°~
Eh swako malo se cujem sa njima =). Komam im slike na fejsu (i narawno uzimam ih haha). Woljam ih puno puno i jedwa cekam prwe praznike da odletim u mou Baskicu i widim ih swe!!!! Puno pussica im saljem! I narawno.. FOTKEE!

zika&eddy =)
Image Hosted by ImageShack.us

Zika! MwA
Image Hosted by ImageShack.us

Hahahaha
Image Hosted by ImageShack.us

Eddy
Image Hosted by ImageShack.us

Luka
Image Hosted by ImageShack.us

Eddy ninja
Image Hosted by ImageShack.us

Mrga =P
Image Hosted by ImageShack.us

Tusto ;)
Image Hosted by ImageShack.us

Moi Mawi Zika :D
Image Hosted by ImageShack.us

Hrc
Image Hosted by ImageShack.us


~°°EkIpA-KoStReNa HoOlS°°~
Ajmo owako..po definiciji mi smo ulicna banda..da,nisam se mogla prestat smijat xD! Ok ok,dosla ja jedan dan izwana.. Bila wani sa Kary,Jozickom,Mesijem itd. Ugl udem ja u kucu,udem u sobu..i ugledam..Anja&Kewa me sa laganim smjeskom gledaju lezeci na krewetu,marina skoci iz kreweta i nasmije se..Cujem Fabca (koi je bio iza kompa) kako gowori da se on jedini dobro sakrio i nakon 2 min dodu Azic&Naix koi su bili ispod kreweta. Majko mila ja sam se kidala..Bas su specijalci..U subotu smo pili kod mene na katu i bilo je toliko sranja, "netko" razbio sipku u ormaru, "netko" razbio pepeljaru.."neke osobe" razbile 2 nozice na krewetu,"netko" razbio stolicu.."netko" drugu stolicu bacio susjedu u wrt.."netko" spalio plahtu..razwalio produzni kabel..gasio cik po nocnom.."netko" razbio casu..I neke osobe su i izbacene iz kuce oko ponoci..te su maznuli kljuc od kuce..razwalili parlafon&radili sranja.. Pero je ko i obicno spawo kod mene. Mislim..uwijek sam im na usluzi,ponasaju se prema meni ko prema smecu..da smo bili kod nekog od njih swi bi bili mirni i tihi al ko jebe mou baku! A dobro znaju da nie dobro.. I opet se swi deru,skacu,lupaju..ma..

Pero,Fabe&Weic
Image Hosted by ImageShack.us

Azic
Image Hosted by ImageShack.us

Spaky
Image Hosted by ImageShack.us

Spaky&Kary
Image Hosted by ImageShack.us

Spaky&Tric
Image Hosted by ImageShack.us

stare slike =P
Tric&Weic
Image Hosted by ImageShack.us

Ekipa
Image Hosted by ImageShack.us

moi 7@ =)
Image Hosted by ImageShack.us

Weo,Doky&Spaky
Image Hosted by ImageShack.us

Doky-full dobra slika!
Image Hosted by ImageShack.us

Skolski kostur u osnownoj xD
Image Hosted by ImageShack.us

Ehm..da..ah sta ta lopta cini xDD!
Image Hosted by ImageShack.us

Eto sa smo mi radili =)
Image Hosted by ImageShack.us

Gilihica! Cim se wrati idem ju posjetit u osnownu!
Image Hosted by ImageShack.us

Doda je naprawila plakat..i SWE ONA ZNA XD
Image Hosted by ImageShack.us

Tric slatkica
Image Hosted by ImageShack.us

1. dan 8. razreda! Sexache =P
Image Hosted by ImageShack.us

u skolskom wc-u (nase omiljeno mjesto =))
Image Hosted by ImageShack.us

Rakic hahahaha
Image Hosted by ImageShack.us

Albit xD!!
Image Hosted by ImageShack.us

Mia,Pero&me za helloween u 7. razredu xD (sexy haha)
Image Hosted by ImageShack.us


~°°LjUbAw°°~
Prekinula sa Dokyjem..Nie islo..Jbg..Ma..Nie se ponaso ko da smo u wezi..nit smo se culi..nit widjeli..ono ako bi se widjeli toe bilo slucajno ako bi naletili wani jedno na drugo..Nie to to..A ipak..on je jos 8. raz.. A i ja sam shwatila da jenog decka jos nisam prebolila..Shwatit ce neki..samo kad kazem..jedan plawi..awich..al nis od thoga..znam.. ne treba mi nitko to goworit =)..Nie nam sudeno heh..Sudeno mi je da ga wolim..ali ne i da ga imam =)..Ah..sa cete.. Nemoze swe bit kako pozelimo hehe.. da..

Image Hosted by ImageShack.us


~°°ZiWoT°°~
Oh..nis nwog..osim sa u subotu nemogu kod Basica na rodendan od Bety =(..jer mi stara slawi rockac i jer ce doc njen decko,njegow mladi brat (moe godiste) i njihowa stara -.-'....Ono bolime sa mi stara slawi rodendan! SUBOTA JE!! OCU WAN!! OCU NA PARTY!! OCU KOD BASICA!!..Swe mi upropasti..Ok bilo je fora kad je donesla nes u bocici i kaze meni da probam..ja ono sae to? ona meni sok od wisnje..jedno 5 put sam ju pitala sae a ona meni sok od wisnje! Ja pomirisim i smrdi malo na rakiju..Ja ono WtF? Sae to?! I onda mie rekla wisnjewac al da ga probam xD. Fino je full! Dobra je ona..al swejedno xD. Ma gade mi se swi.. Mrzim usran ziwot..I swe sa se u njemu dogada.. Ono ocu izac malo iz swoje koze..!!

Swe je mrtwo,
i sunce
i oblaci
i tihi sapat
prije krwawe kise.

Moj wrisak
u tamnoj noci
i swjeza krv
na wrhu kristalne katedrale.

Htjela bih nesto postic u ziwotu..htjela bih nesto bit i postat.. Htjela bih da nekom bar malo znacim.. osoba koja meni znaci swe.. ne postojim za nju..jedwa me widi kroz gustu maglu i ako me se sjeti znaci da se pojawio tracak sunca.. vlaga..kapljice..moe suze..swe u jednom..ipak je moj ziwot jeziw..maglowit..mrtaw..nitko ne shwaca prawo znacenje.. nitko ne moze widjeti swijet u paklu..kao sto ga ja widim..samo snazne osobe mogu preci preko swega..a ja sigurno nisam jedna od njih..osjeti to..wjeruj u to..znaj to..i hodati ces oblacima..samo treba pokusati..poletiti.. jednostawno pozeljeti.. osjetit ces to..osim ako ne ubijes osjecaj.. onda neces nista osjecati.. nicega neces biti swjestan.. tesko je za wjerowati da si mi unio otrow u krw cistim poljubcem.. toliko noci..toliko dana.. razmisljala sam zasto je dosao kraj..iznutra me izjedalo jer sam znala da sam ja kriwa..i jos uwijek to znam! ziwim u swijetu bez tebe.. znala sam dragi da bez tebe sam nista..samim pogledom u twoje oci hranio si me lazima.. ponekad gledam kroz prozor u nebo koe nikada nie plawo i wedro.. ziwim bez tebe.. trudim se da preziwim.. ako sam mogla toliko dugo mogu i jos.. trazio si me opet.. zawrtio me.. zbunio.. swaki twoj pokret.. dodir.. nacin gotowa i ponasanja.. swe me zbunjuje.. zar je tako tesko..jer ziwim bez tebe.. ziwim u swijetu bez tebe, nada me rusi i ja opet pada..ali ziwim bez tebe!

Image Hosted by ImageShack.us


ljubim was swe..wasa mala gothicarka =)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Post je objavljen 17.11.2008. u 19:26 sati.