Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kakgodokrenesuvjeksinaistom

Marketing

Nakon dugo,dugo vremena...

Evo ja našla nešto više vremena za svoj blogić i sad evo tu sjedim i pišem vam novi postek....dugo nisam pisala što se događa ovdje kod mene ....nadam se da se ne ljutite zbog tog....ak ću uspjet pokušat ću da nadoknadim to u ovom i par sljedećih posteka....hvala na svim komichima....a sad evo što ima...od kud počet?što vam sve napisati?...ne znam....pa ovako idemo na izlet u Beč i Prag....jedva chekam....već smo dogovorili gotovo sve...bit ću u sobi sa Suzy,Leom i možda još sa Maerijanom...bit će nam naravno super...postoji još jedno jedino pitanjea to je KAD SE KREĆE??...pa tamo ćemo provesti 5.,6.i 7. proinca....e da u čet.sam dobila 2 iz njemačkog i sad sam tako super....u srijedu il petak pišemo 2lektire i književnost,pa ću sutra il u utorak umrijeti od pisanja šalabahtera...toga ima toliko previše....joj...moram učiti 2 cjeline iz pov i sve što smo učili do ad iz teorije iz geografije...od ostalog što ima je to da sam se posvađala s frendom i on je za to kriv...bezobrazan je i tak bila sam previše dobra prema njemu,nisam bila zlopamtilo i zbog tog mi je žao....jako me je razočarao i fkt ga više ni ne prepoznajem....skroz se promijenio....ne znam dal mu mogu uopće išta više reći i osjećam se glupo u njegvom društvu....sada sam trebala bit u zg-u s frendicom,al ništa od tog dogovora i tak ostalo je sve super....sve vas pozz i komajte mi puno....

Post je objavljen 16.11.2008. u 16:51 sati.