Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hip-hopgirl

Marketing

svašta=)

jooj kako duugoo nisam pisala postove....ah, nije mi se dalozubo svašta se izdogađalo al ja ću samo ukratko ispričati.... evo krenut ću od škole.....yes prije tjedan dana smo pisali test iz hj, svi smo dobili loše ocjene i raska je bila jaakoo razočarana. onda smo pisali test iz fiz i isto su ocjene bile lošebang u ponedjeljak pišemo test iz kem i nadam se da će bar to biti dobro. a da se ja sad nebi raspričala o školi, preći ću na neku drugu temu. HHH

za anu:
ljube mojja, znam da su te neki ljudi jako povrijedili, ali život ide dalje! ti sad moraš odlučiti tko su ti pravi prijatelji, a tko ne....ako shvatiš da ti neki sadašnji ''frendovi'' ne pašu, nađi nove prijatelje!! i znaj da ću ja UVIJEK biti uz tebe....yes

ubrzo idem u njemačku na svijetsko i bit ću 5 dana s makybelj jedva čekam! ana i petra su ljubomorne....hehe.
a moja draga leyica je bolesna.....ljube brzo mi ozdravi!

i tako vam večeras ana i petra, tea,laura,lana i ja idemo na koncert lane jurčevićthumbup sigurno će biti luudooo!!
a seniorke nam nastupaju s lukom nižetićem pa ćemo ih gledatisretan

a sad pussa:
-pepi,clari i maji
-tei,lei,lani i lauri
-cijelom 7.a
-svim modusicama
-maky,mari i nives
-svima xD

Post je objavljen 07.11.2008. u 16:44 sati.