Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/drugaciji

Marketing

Lanterna moje duše

Svidjela mi se jako pjesma koju sam čuo na HKR-u. Tražio sam je danima i napokon našao.
Nadam se da će vam se svidjeti kao i meni.
Na brzinu sam složio neke slikice i stavio na jubito.

evo i riječi su dolje ako nekoga zanimaju :-)

Dakle pjesma - Lanterna moje duše, izvode Klapa Kampanel i Damir Topić
Pobjednici UskrsFesta 2006 godine.



Tako mi triba topli zagrljaj
Dok u mraku sidim sam
Jedan Tvoj pogled
Što liči svaku bol
Dok ruke dižem tebi što poznaš zvizda broj
A vira samo drhti
A nada samo ćuti
Dok je svuda oko mene nevera

Pomozi mi da opet vidim svitlo
I neka srce pronađe tvoj sjaj
Umiri bisno more
Otvori oči moje
U tami ovog svita ti lanterna si mojom duši znaj


Tako mi triba čuti samo rič
I zeru hrabrosti kad stižu valovi
Da ne potonem ti čvrsto drži me
Zapriti ka i onda sad usrid ove nevere

Umiri bisno more
Otvori oči moje…
Ti lanterna si mojoj duši znaj

Da ne potonem ti čvrsto drži me
Zapriti ka i onda sad usrid ove nevere

Pomozi mi da opet vidim svitlo
….




Post je objavljen 06.11.2008. u 23:26 sati.