Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mislimnatebee

Marketing

ej....ostala sam citava nakon svega....

ej....pa sta ima....joj....u skoli nije sve najbolje.....mislim svi su predmeti oke osim hrvatskog....imam 1,2,3,5....hehhehe.....prosli tjedan samo neki ispiti i tako..joj....ali prezivjela sam..hehe.....i tak nemam vise decka ali sta je tu je....sudbinu mjenjati nemogu..a ni proslost...dosta toga iz proslosti bi promijela...tolike dogadaje, tolike izrecene rijeci koje su druge povrijedile....ali stas...sudbina je tako htjela...
ja jucer se dopala preko msn-a sa dorom....i tako malo raspravljale kao smo se odaljile..nakon ljetovalja na cresu nismo ko prije...na moru smo bile nerazdvojne...stalno bile zajedno...ono stvarno nerzdvojne....nitko pa ni on nas nije mogao razdvojiti...a zadnjh par mjeseci ko da nikad ni nismo bile prijateljice....zatim smo shvatile koliko jedna drugoj znaci i odlucile da cemo obnoviti nase prijateljstvo....neki su bili malo i ljubomorni zbog naseg prijateljstva...jer su znali da su se dvije snage spojile i da smo jednostavno bile nepobjedive....sada ponovno stupamo....sada nase prijateljstvo vise nece potonuti...davno je negdje palo ali jucer smo ga nasle...i prihvatile...opet smo najjace...ljubomorni mogu samo da nas gledaju i pate...jednom su nas razdvojili ali vise nece tj. vise nemogu...sada smo shvatile jacunu i snagu rijeci PRIJATELJSTVO.jeste l vi ikada malo promislili i udubili su u tu rijec....malo pogledajte oko sebe...svoje prijatelje....i nedopustite da se dogodi ovo sto se dogodilo meni i dori....shvatite tko su vam ustvari pravi prijatelji....i nepustajte ih...borite se...budite jaki...to vam je moj savjet...nadam se da ce te me poslusati...i cuvati svoje prijatelje...etto pozz svima...kommajte mi...ciao..

Post je objavljen 06.11.2008. u 20:17 sati.