Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/majabaka

Marketing

prođe još jedna godina bez naših najdražih

dragi moji
Toliko se zabavljam na svojim web. stranicama da jednostavno ne stignem doći na blog. Dođen na Vaše blogove, veseli me pročitati šta pišete, vesele me vaše radosti, suosječam s vašim tugama,radujem se da živim u vremenu sa Vama.
Kada je riječ o životu , a ovih dana Svisvetih sam dosta o tome razmišljala ja osobno ne da vjerujem već jednostavno kao da znam da je život vječan i neuništiv. Ne mislim da se poslije tzv. smrti ode na tamo "neko" nebo, već kao da se isto ostane ovdje , ali u nekoj drugoj dimenziji, koju mi našim očima ne vidimo, ali duša jako dobro poznaje te prostore.Zapravo mislim da duša mnogo boravi u tim prostorima i za života, za vrijeme sna i za vrijeme dok smo kao odsutni odnosno dok nismo koncentrirani na misli materijalnog svijeta.Ne tražim dokaze da je tomu tako, već jednostavno osječam da jeste.Volila bih da mi pišete šta vi o tome mislite, a ovih dana vezano uz vaše pokojne sigurno ste o tome razmišljali.
Eto toliko za danas od mene.

Post je objavljen 03.11.2008. u 12:17 sati.