Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

~°°..kada u tihoj noći začuješ zvona, tiho reci :ove je noći umrla ona. Kad svi odu s groba, ti se pomoli, jer znaj, tu leži srce koje te i mrtwo WOLI..°°~

Owaj swijet ne dopusta cowjeku da umre.....................Jednostawno te zele ostawiti na ziwotu................Samo da bi sto wise patio.................Onako polako.............Da ti ziwotnu energiju sisaju na slamcicu.................I to slamcicu, samo da sto duze traje.................Iako uopce ne kuzim zasto ziwjeti...............

Image Hosted by ImageShack.us


PuNo NoWoStI..LoShIh I DoBrIh..
~°°SkOlA°°~
Pa da krenem..Uskoro cu imat 11 komada..Dobila sam opomenu razrednika jer nisam oprawdala jedno markiranje.. (Kewa ubit cu te,kolko put si mi zaborawio donest ispricnicu)..Haha,ma nea weze. Kad je raska rekla to ti je opomena Tin mi je wiknuo dobrodosla haha! Ok,ok,proc cu ja sa 4..Nema sta..Tjesim se..Haha..Eh da..Snowi nisu stwarnost.. Bas sam totalno popustila u skoli jbt,newjerojatno! Markirala sam u utorak..Morala sam isprawljat Prehranu (nisam ucila i dobila sam kasnije treci komad..),pisat biologiju (dobila sam drugi komad kad me pitala), malo je falilo da ne dobijem i komad iz ugostiteljstwa al sam na kraju dobila 4 i 5 haha! Na kwartalu imam zakljuceno prehranu i biologiju komad..Lorena i ja izasle iz skole (nakon sa je raska zadrzala mene,nju i Saru na razgoworu) i nas dwije seremo po Kuwacicku (profa iz biologije) kako je jadna,glupa,kako ju mrzimo.. Kako cemo joj auto izgrebst i spalit, rastawit ga na komadice..Ja kazem da cu je jajima gadat,a ona da ce joj pljunut u facu kad ju sljedeci put prozowe xD. I mi dodemo na stanicu i ja se zaderem..UBIT CU KUWACICKU!A mene Lorena pocupa za kosu i mi skuzimo da je ona CIJELO WRIJEME BILA IZA NAS! OmFg! Oh da..Zagarantiran poprawni :D!

My ZaDaCa Iz UgOsTiTeLjStWa
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

eLeNa
Image Hosted by ImageShack.us

CrY xD
Image Hosted by ImageShack.us

WaLe
Image Hosted by ImageShack.us

AnA,MaRiJa&WaLe
Image Hosted by ImageShack.us

TiN&PeTrA
Image Hosted by ImageShack.us

iLiJaNa Mu PoMaZe Da Ju SkInE haha
Image Hosted by ImageShack.us

BaMbI UsPjEsNo ObAwIo ZaDaTaK xD
Image Hosted by ImageShack.us

Ja xD
Image Hosted by ImageShack.us


~°°LjUbAw°°~
Jbt ljudi moi proslo je 5 tjedana od prekida..Eh..Nowost..IMAM DECKA =P! Prohodala sam sa Dokyjem 08.11.. Bili smo kod njega,igrali bocu istine i izazowa,a onda smo izbacili istinu xD! Bilo je jebeno haha. Pred kraj kad su se wec swi pokupili..Znaci oko 11 sati mi smo prohodali =). Pa..Bili smo mi wec zajedno,dok sam ja bila 8. raz,al to je bili ono..3 dana xD. Btw.on je sad 8 raz LoL..A jos sam i ja tu wecer rekla mlade je slade =). Ugl.waljda ce sad potrajat hehe. Zbog toga i pisem owaj post =)!
Image Hosted by ImageShack.us


~°°DrUsTwO°°~
Swe super! Obozawam mou Kostrenicu! Swe ih puno woljam! FuLl nam je jebeno wani,cista zaebacija! I da,ni owaj wikend nisam bila pijana! Haha! Ja sama ne mogu wjerowat! Mislim..Ja sam u soku! Ok,ok owaj sam petak popila 2 piwe XD! Bilo je parowa hehe. Ono ja i Kruno sjedimo u kutu na stanici,sa jedne strane briju Kewa&Kary, a sa druge Veic&Katarina,a ostali stoje i gledaju ko da su u kinu hahaha! A i inace kad ne pijemo se zaebawamo! Nama je uwiek kul wani xD!

AzIc LoWe PlOdInE
Image Hosted by ImageShack.us

DoKy
Image Hosted by ImageShack.us

Me
Image Hosted by ImageShack.us

GaLo,KeWa&DoKy
Image Hosted by ImageShack.us

hahahahahahaah!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

KrUnO&Ja
Image Hosted by ImageShack.us

KeWa TrEbA
Image Hosted by ImageShack.us

CuNo
Image Hosted by ImageShack.us

MaRePiNcIcA
Image Hosted by ImageShack.us

VeO,PeRo&KrUnO
Image Hosted by ImageShack.us


~°°My LiFe°°~
Bile smo Irena,moa stara&ja u WTC-u,malo prosetatpo ducanima&popit kawu. Poslje toga sam isla do Valtera. Pricala sam sa Sanelom&igrala se sa malom..Sa Valterom niti rijeci..Dosla moa stara pomene i on nju zwao gore.. Kad se on poceo derat na mene,ja sam mislila da ce me opalit..Nie mi dao da dodem do rijeci..Poceo mi je srat za cigare,cugu,moe drustwo..Mislim..SA ON MENI IMA SRAT ZA SWE TO? Widimo se jednom u godini i on se tako dere na mene? Bas je jadan! Mrzim ga! ON nije moj stari..Moze zaborawit da ce se tako odnosit prema meni. Onda mi je poceo srat da ce me dowest kod njega pa da cu onda widjet,a ja njemu da moze zwat i socijalnu sa se mene tice. Onda je popizdio da meni ni socijalna ni nitko nece moc pomoc kad me uhwati..Joj ufF bas ga se bojim.. Neznam sa on misli da ce sa tim deranjem nesto postic..Pa i da me opalio tek onda bi bilo sranja al ja nisam do rjeci mogla doc..Nije mi dao..Ma jos da je imao utjecaja na moe postupke..Al owako moze bit samo jos gore.. Nadam se da je toga swjestan..Ako nije..trebao bi postat..
Ja
Image Hosted by ImageShack.us

IrEnA&Ja
Image Hosted by ImageShack.us


°°....Ne plači za onim što nemaš...već ostavi druge da plaču što nemaju tebe....°°
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

KiSs MoM DrAgOm =)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 09.11.2008. u 12:31 sati.