Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

~°°..Nebi ova noc suze skrivala samo da sam ja u tvojim mislima..I nebi pomogli ni tudi dodiri..Sad znam da je BOL drugo ime LJUBAVI..°°~

I proslo je 4 tjedna od prekida..a ja jos uwijek zelim bit sa njim cry

Image Hosted by ImageShack.us


~°°burninmadsKoLamad°°~
Ma skola grozno ide....Mrzim tu skolubang,mrzim 32-ojku sa kojom putujem u skoluheadbang,mrzim profesorepuknucu i dosadne predmetemad..Pfuj gade mi se! Mislim ljudi..Tko jos osim mene ima dwije NULE u imeniku?? I to iz prehrane iz koje imam i dwa komadaeek!! Turizam sam komad isprawila na komad?! I onda na 2 jer nisam znala JEDNO pitanjenono?! Profa iz biologije mi je rekla..Galijanowicka ja imam pik na tebe?! Boze imam nowo prezime lud! I kao da imam neki smrtni pogled jer sam ju bljedo pogledalaheadbang,a Lorena koa sjedi do mene ju je isto tako pogledala pa je rekla da bi ona i mogla funkcionirat da ne sjedi do mene i da nezna tko nas je stawio zajedno sjedit al da cemo na njenom satu sjedit swaka na drugom kraju ucionice blabla..Hello! Newjerojatno! Owa iz powijesti,kad sam joj dala ispriku da me ne pita mi je odbrusila:"BAS LIJEPO! IMAS JEDAN IZ KARTE I JEDAN IZ USMENOG A SAD MI DAJES ISPRIKU?"burninmad..Mah.. Imam oko 10 komada..I swaki drugi dan sam u skoli..Ili me nema prwi sat,ili prwa dwa ili cijeli dan..Pa ne zelim wise komada! Dobila sam neki dan ziwcani u skoli! Uff pocinjem pit tablete za smirenje majkeMI dead.

Na daktilografiji
Image Hosted by ImageShack.us


Ilijana
Image Hosted by ImageShack.us


Sara
Image Hosted by ImageShack.us


Lea
Image Hosted by ImageShack.us


Lorena
Image Hosted by ImageShack.us


..ja..
Image Hosted by ImageShack.us


~°°cerekLjUbAwcry°°~
Oh,ljubaw grozno..Pa ono..Onaj Luka iz skole koi me opsjeda,jbt stalno ga odjebawam,lik se zakacio,nemozes ga se rjesit! KOMAheadbang! Jedan frend mi je rekao da me woli tuzan..I posto nebi htjela bit sa njim barem da brijemo no.. I jos jedan frend mi je u petak reko da me woli..A nakon pol sata je zabrijo sa mojom besticom,Nikom rofl! Al je kao bio pijan i danas mi je reko da mu je stalo do mene..i da je zabrijo sa Nikom jer mu je bilo kriwo sa sam ja sa Fabcem (mislio je da smo zabrijali,a samo me zagrlio i ja sam ga poljubila u obraz..) i jer ga nisam fermala ni 5% kad mi je reko da mu je stalo do mene namcor.. Ja sam ljepo rekla da ne zelim ulazit u nowu wezu ako nisam prebolila staru.. I necu tako brzo ulazit u neku wezu..Swe dok ne prebolim Nikolu,ali koliko god se trudila nemogu! Neznam koji mi je kurac! Nakon Basica mi je trebalo mjesec dana pa sam prohodala sa drugim i to je bilo najduze razdoblje bez decka..a sada..proslo je 4 TJEDANA! A ja ga jos nisam preboljela ..Jos ga wolim..fali mi uzasno..zelim bit sa njim..UCINIT CU SWE SAMO DA MI OPROSTI! Boze owo stwarno nije fer..Pa wise ni ja nikome necu oprastatcry....

Image Hosted by ImageShack.us


~°°partyFrEnDoWi I IzLaScIsmokin°°~
A ono..Ide..Pa samo da se pohwalim..PRESTALA SAM PITparty!Da,da..Za swe koji su mi se smijali kad sam rekla da se wise necu napit..Ewo wam sadrofl! Popila sam jednu jedinu piwu i nista wise! NISTA! I necu wise bit pijana po partyjima i kad budem isla wan.Smijali ste mi se kad sam rekla da prestajem samo tu i tamo piwa ili casica za ekipu! Eto,prestala sam pit ali..smokin..mah! dead,o moj boze,ja nisam mogla doc do zraka a jos sam nes prehladena i stalno kasljem. Haha,a bilo mi je jebeno smijeh. Nie dugo trajalo al je bilo super! Na kraju smo trcali na zadnji bas. Btw.Lorena je bila u Kostreni zujo. Napila se haha! Neki su rigali,izljewali slapowe Krke haha! Ima se i toga na snimci,swatko za swojim kosem u parkicu nut! Jebeno!

Image Hosted by ImageShack.us


~°°finoMy LiFenamcor°°~
Kako ne biti u kurcu..Kako woljeti ziwot i sebe kada swe ide naopako..Kako shwatiti da je gotowo..Nemoguce je i pomisliti da ce doci bolji dani..Doci ce..Jednog dana..Ali ce brzo proci..A tuga ce ostati..Ponekad neznam dal je moj ziwot na kraju ili je swe to samo san..Trebam nekog da mi kaze da sanjam no..Nije lako prestat padat..I kad pokusam nesto reci swe rijeci se isprepletu..I suze krenu..nemogu stati..samo se zapitam..Zasto placem?Kad nije me strah wise ni smrti?Nije me strah wise ni kraja..A opet placem..Poneka osoba mi kaze da je Bog uwijek uz mene.. Zasto me onda pusta da umirem? I kad sam tuzna..nitko nezna..kad mi je srce tamno i hladno..nikog nemam..ne zelim izgubiti wjeru..zelim proziwjet jos jednu noc..zelim se nadati ali ne mogu..izgubila sam swaki trag wjere..Jer ziwot mi je kao uzburkana rijeka..Dan za danom swe tezi i tezi..I kad patim nitko nezna..nitko ne cuje moje wapaje..nitko ne widi moju bol i tugu..Suze su mi poput stakla..urezu mi se u lice dok padaju..osjecam se kao da su suze izwor boli..Ne zelim ga wise woljeti!Zelim ga preboljeti!Jer owako samo patim i noc za noci odlaze u beskraj..Sat za satom prolazi..A moje misli se wrte samo oko..zelim umrijeti..ne mogu wise bez njega..Ne ZELIM wise bez njega..I ONAJ TKO WOLI MOZE DA POGRIJESI!!!!It's crazy dream..Sorry but I can't be perfect..I love U so much....Help me please!I can't stop loving U!Please..Forgive me.................crycrycrycry

Image Hosted by ImageShack.us

namcorme..
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 01.11.2008. u 17:00 sati.