Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anchy79

Marketing

ZaŠtO jU VolIm..??.....=)

Volim ju……
-zato što je super frendica
-zato što je luda
-zato što je dobra osoba
-zato što ju obožavam
-zato što volim s njom tračat
-i gledat filmove
-i smijat se
-i glupirat se
-i plakat
-i valjat gluposti
-i družit se s njom
-i šetat se
-i gledat dečke
-i zezat ljude
-zato što mi je super njena crazy obitelj
-zato što volim ležat na njenom kauču u sobi hehe
-zato što ima preludog brata
-zato što mi je zakon njena baka lol
-i mama (supach)
-volim njen smijeh
-i to što nikad ništa ne kuži
-i to što mi je poput sestre
-i što s njom mogu dijelit sve tajne
-i to što mi uvijek pomaže
-i tješi me
-i to što me trpi
-i savjetuje
-volim to što me živcira njeno pjevanje (kako kad)
-i to što je uvijek jadna, ali sretno jadna hehe
-i volim njenu sobu
-i njenu crveno – narančastu kosu..lol
-i njeno pesimistično razmišljanje koje mi ide na živce
-i kad mi pije krv na slamku
-i kad me muči
-ma volim sve njene mane i vrline….
-Zato jer zna sve o meni
-I zato jer ja znam SVE o njoj
Zato što je bilo puno trenutaka koje smo dijelile skupa
-Zato jer je proživjela sa mnom strah prvog razreda
-Zato što mi je velika podrška u svemu
-Zato jer me prihvaća onakvu kakva jesam
-Zato jer je većina mojih postova posvećena njoj
-Zato što se uvijek obožava osramotit pred drugima hehe
-Jer je perverzna…lol
-Zato što će mi se javit i kad te nazovem u pola noći
-Jer mnogi mogu samo zamislit da je imaju za prijateljicu
Jer su njeni neprijatelji i moji neprijatelji
-Jer su njeni prijatelji i moji prijatelji
-Zato što me razumije
-I uvijek raspoloži
-Jer smo mnogo groznih trenutaka prošle zajedno
-Jer zbija šale na moj račun
-Zato jer plače sa osmijehom
-Zato što se smije i kad je jadna
-I jer sam joj dala diplomu za najfrendicu
-I volim kad spava kod mene
-I kad s dere na mene…s razlogom
-I kad ju živciram sa svojim pametovanjem
-Zato što je savršena
-I volim ju takvu kakva je
-Jer je jedna i jedina, neponovljiva…..
-Moja Nona….
-Hvala joj na svemu što čini za mene…..
-Nona, volim te do vanzemaljaca i natrag…kak bi Boky reko…lol
Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 31.10.2008. u 22:00 sati.