Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smotani007

Marketing

Južina je kriva za sve....

Uf…nakon dana ispunjenog svim i svačim, sjednem..ajde poslušat ću malo vijesti, vratiti se u stvarnost. Ma, uvijek požalim kad to odlučim..aaaaliii… moram biti u toku.. Prvo… komemoracija i sprovod gosp. Ive Pukanića. Opet mi se misle vrate na taj dan, na veliki bum koji sam čuo… Ne, ne bih sada o njemu kao novinaru, danas se i prevelike polemike vode oko toga da li je ili nije … svako ima pravo na svoje mišljenje.., ali mene više brine činjenica na koji je način ubijen, likvidiran kako bi rekli jezikom podzemlja… Pročitao sam izvatke intervjua s njegovom kćeri ….ne, ne želim ulaziti u obiteljske odnose, to je njihova privatna stvar, ali… po njemu je vidljivo da je još jedna djevojka ostala bez brižnog oca..… I kod ovog bi tužnog događaja dodao samo jedno… nije li, u najmanju ruku, neozbiljno da potpredsjednica vlade u knjigu žalosti upiše „žao mi je, trebali smo ti vjerovati“? Dakle, gospodina Pukanića nema jer, eto, nismo mu vjerovali. Gospođo potpredsjednice..ja, ja mali čovjek, ja sam vjerovao……..
Slušam, danas ustrojen novi ured u Policiji Nacionalni ured za suzbijanje korupcije i organiziranog kriminaliteta .. Hrvatski FBI.. super, odmah pomislim, sad ćemo i mi imati svoj CSI i slične serije, jer..materijala imamo. I odmah, pompozno najavljeno, i slučaj Pukanić preuzima novi Ured, ali..osnivanje istoga, koji će imati oko 300 policajaca, će potrajati.. i sad bi lovac rekao zeki…prvo skoči pa reci hop..OK, za početak..osnovali smo Ured. Vijesti su nastavljene novim smjenama u policiji.. smijenjen je glavni čovjek Dubrovačke policije.. za sve razloge koje su odgovorni naveli..imao bih nešto za dodati…a dodat ću samo da je istraga sa narko miljeom na Korčuli malo „stara“, da je borba protiv korupcije, kako sama Policija kaže, kontinuirana..dakle ili je neki novi slučaj ili..ili opet malo kasnimo..a za navodne propuste u istrazi za nestalom Australkom…samo bih dodao – danima smo slušali od najodgovornijih ljudi da je istraga korektna, intenzivna, profesionalna… i kada smo „dobili po prstima“ od Australske javnost, kada smo javno prozvani, mi to potvrđujemo i reagiramo smjenom. Slažem se ja sa takvim koracima, ali ne slažem se sa totalno različitim mišljenjima u tjedan dana..ili, ili stvarno mi trebamo slijepo slušati, kimati glavom?
Danas je dan stvarno obilovao događajima… završeno vještačenje u istrazi protiv D.Slavice – Kornatska tragedija.. uz svo dužno poštovanje prema stradalim vatrogascima, samo..samo se pitam nismo li mi uvijek prvo spremni na linč pa onda provjeravati. Teško je, izuzetno teško uopće mi o tome govoriti…iz, osobnih razloga, ali ipak, pokušavam biti realan…što ako, ako doista čovjek snosi onu moralnu odgovornost i onu, dakako, što je bilo i maloljetnika, a ako je tragedija doista djelo spleta nekih prirodnih fenomena ili kako to već nazivaju…?
Jedna od boljih vijesti dana je da je INA konačno vidla da cijena barela nafte na tržištu pada.. Aleluja…sutra odmah idem sa karnisterom na pumpu… jer neće ovo dugo potrajati – čim je Predsjednik Uprave najavio da cijena benzina ovisi i o tečaju dolara…ne bu dugo…. Na cijenu barela nafte ne može se više „vaditi“…
Ima još udarnih vijesti…sin Koradea… opet u pritvoru – što sad reći.. majka kaže nije razbio bocu.. ma kao da je to bitno, mene više brine sve ono drugo što je izrečeno, a ona se uhvatila te boce..razumijem ja , majka ko majka, ali ipak… mene je strah onoga noža kojim je (kako kažu) mahao.. svako se mogao naći na putu tog mahanja... Iako ovo nije bilo u Zagrebu, eto, mirniji sam.. u Zagreb je stiglo pojačanje .. 250 Policajaca iz Lijepe naše učinit će naš život sigurnijim..žao mi je tih dečki koji su, odvojeni od obitelji i kojima je postavljen vrlo težak zadatak.. vratiti povjerenje građana..
Zapaljen Getro u Osijeku…istraga traje, Getro tvrdi nije podmetnuto, uređaji za dojavu opasnosti od požara nisu isti dojavili u Vatrogasni centar, zaštitar nije primijetio… pitam se… nije li i taj požar u svijetlu svega što se posljednje vrijeme događa? Jedino što me donekle utješilo, svih 60-tak zaposlenih bit će zbrinuto – iskreno se tome i nadam, jer nisu ti ljudi što se Getro sam zapalio…
Vremenska prognoza.. e super, sad znam zakaj sam tak zbediran ovih dana… južina – ona je kriva za sve..
Htio bi još nešto..upravo sam pratio i BB … o Bože, zar stvarno toga ima.. e to neću komentirati jer uvijek se nađe neko za i protiv..i to, i to je demokracija.. samo, samo mi nije jasno kako će se pojedinci snaći kad izađu, kako će pogledati ljudima u oči, kako se njihovi roditelji sad osjećaju.. strašno.. Ja bi, bez miješanja i komentara ipak rekao… ja sam za Miru ;)

I sada…na kraju… ovaj post sam napisao za sve Vas koji ste shvatili u kojem sam filmu ovih dana, kao zahvalu na svojevrsnom razumijevanju i svojevrsnoj podršci iskazanoj na poseban način. Htio sam i onima, koji misle da sam veliki patnik, reć da život ide dalje, da ja to jako dobro znam, ali da je u svačijem, pa i mojem životu, dozvoljeno imati uspone i padove.. Da bi pao, čovjek je morao imati i uspon… Ubuduće, svoje osobne misli posvećene nekim tamnim stranama zadržat ću u svom dnevniku ( dobro, ako povremeno ipak i tu padnem.. ne zamjerite), a Vama…ne, neću voditi dvostruki život ako ste to pomislili… Vama samo najljepše…:

A sada… idem malo u posjetu mojim blogerima, i možda se konačno primiti one svoje reperske dobrodošlice za Tihanu...ugodna vam večer…..


Post je objavljen 27.10.2008. u 21:05 sati.