Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mysterymj

Marketing

Ljetovanje uz Nenada

Image and video hosting by TinyPic

Tog popodneva sam na pauzi otišao kao i obično na plažu gdje sam se inače kupao svaki dan i nisam ni očekivao da bi mogao tamo vidjeti nekoga poznatog. I tako, nakon polusatnog sunčanja, ušao sam u vodu i plivao. U jednom trenutku, kada sam pogledao prema obali malo dalje, vidio sam dva prezgodna tipa kako se goli brćkaju u plićaku, smiju se i pričaju nešto. Jedan od njih mi se učinio jako poznat i skužih da je to zapravo Nenad Horvatin. Ostao sam iznenađen i u šoku, ispred mene vidim Nenu golog k'o od majke rođen. Naravno, otplivam ja do njih da budem siguran sto posto. I kako prilazim, vidim stvarno, on je. I tako plivajući prema njima, govorim ja njemu, ''Neno……morao sam prići bliže da vidim dali me oči varaju ili si to ti''. ( Očekivao sam da će mu biti neugodno, da će se povući, otići, da neće razgovarati) On se nasmijao i odgovori mi…..''Da, da, ja sam''. Kad sam doplivao do njih rukovali smo se, (ponovno upoznali) a zatim me je on upoznao sa svojim frendom Oskarom i tako smo počeli razgovor i zezanje….goli svetrojica, bez ikakvog srama i skrivanja. Pričali smo o općenitim, raznim temama i o nekim poznatim osobama s kojima je on imao intervjue za Novu tv i tak. Ja sam ga naravno pitao kakva je Karleuša live…..jer imao je podosta intrevjua upravo s njom, i rekao mi je da je cura totalno cool i neumišljena. Mnogo stvari mi je još ispričao, ali to sad i nije bitno za ovu priču. I tako, nakon nekog vremena ja sam otplivao na svoje mjesto, a njih dvojica su otišli na svoje. Uzeo sam svoj mobitel i otišao do njega i pitao ga dali bi se mogli slikati zajedno. Odmah je pristao, samo je rekao….'' Ja bi da obučem kupaći za tu fotku''. Ja sam već bio obučen i rekao sam mu…..''Naravno, obuci se, velika odgovornost bi mi bila imati tvoju sliku gdje si gol, morao bih je unovčiti''. Smijali smo se obojica, slikali se i opet svako sebi. Kada sam se vratio na posao i pokazao kolegama sliku, svi su bili ljubomorni i htjeli su i oni da se slikaju s njim. Bio je to lijep osjećaj. Razmišljajući o tom susretu, mislio sam da ga više neću vidjeti tamo, da je slučajno zalutao na tu plažu. Međutim, greška. I sutradan je bio tamo, i svih ostalih deset dana dok je bio na godišnjem odmoru. Nastavili smo se tako družiti svaki dan na plaži, pričali smo o svemu i svačemu, pretresli mnoge teme. Iznenadilo me zapravo koliko je on običan i neumišljen dečko, koliko je pristupačan. To je zapravo bila prva prilika gdje sam s njim boravio toliko dugo vremena i gdje sam s njim pričao toliko mnogo. U jednom trenutku sam ga pitao……'' Dali se sjećaš da smo se ti i ja prije par godina već jednom upoznali?''. Nasmijao se i stidljivim tonom se pokušao opravdati kako se ne sjeća, kako je upoznao mnogo ljudi u svom životu koje nije ponovno susretao. Rekao sam mu da smo se upoznali u jednoj ''našoj'' diskoteci……a on me dopunio, ''onda znam, to je sigurno bilo u Globalu''. Da, i bilo je tamo. Bio je baš ugodno društvo i uopće nije bio opterećen tim ''ja sam poznat, ja sam netko i nešto''. U prirodi je baš isti kao i na tv-u i ima baš isti glas koji čujemo i na tv-u. Rekao sam mu……''čovječe, isti si, inače ljudi drukčije izgledaju live i na tv-u. Kamera te baš voli.'' Nasmijao se i rekao….''Znam, i vjeruj mi, volim i ja kameru''. Nakon par dana pojavio se i kod mene u restoranu gdje sam radio i bilo mu je baš drago kada sam mu prišao i rekao….''Dobro večer Neno, što mogu učiniti za vas?'' Nasmijao se i rekao, pa ja i ti smo na TI…želim pizzu!'' Cure koje su tamo radile kao lešinarke su oblijetale oko njegovog stola, i bile su jako ljubomorne na mene, jer pored toga što sam ga posluživao, još smo se i zezali.
I tako, dan prije nego je odlazio iz Pule, lijepo i uljudno se javio, rekao da odlazi, pozdravili smo se i ostao je dogovor da se vidimo u Zagrebu, da mu se javim kada dođem. I naravno, javit ću se kad uskoro dođem opet u metropolu, pa ćemo nadam se, nastaviti ugodno druženje uz šetnje s njegovim psom.
Bilo je to predivno i ugodno druženje sa Nenadom koje će mi ostati u vrlo lijepom sijećanju.


Image and video hosting by TinyPic


Post je objavljen 27.10.2008. u 19:15 sati.