Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shadow16dea

Marketing

Protumačite sami:)(za pjesmu)



Tako sam tužna..neznam šta mi je...već sam dva sata za kompom..a ništa neradim..lutam po nekim stranicama a ništa nisam napravila..a kada se sjetim da je ujutro škola..a ja neznam ni lat.ni ej..pozli mi..a nemogu učit..učila sam nešto latinski..a engleski otvorila i zatvorila..nemam volje ni snage..a misli lutaju..fali mi Igor..želim da je tu uzmene..da me zagrli..on me jedini razumije..zna kako mi je..treba mi njegova pažnja..poljupci..dodiri..onaj osječaj sigurnosti...njegova dobrota..njega volim više od svega..zahvalna sam mu na svakom trenutku..svaki put kada mi izmami osmijeh na lice...moje medeno..koje mi iz dana u dan sve više falicrycrycrycry
Samo razmišljam o svakom našem prekrasnom trenutku..od prvog susreta..
Image Hosted by ImageShack.us


Dlanovi ti se znoje,srce ubrzano lupa,a glas ti stane u grlu?
To nije ljubav,to je zaljubljivanje...
Ne mozes skinuti pogled ili ruke s njega?
To nije ljubav,to je požuda...
Ponosna si na njega i želiš ga svima predstaviti?
To nije ljubav to je sreća...
Želiš ga jer znaš da je on pored tebe?
To nije ljubav,to je usamljenost...
S nijm si jer on to zeli?
To nije ljubav,to je sažaljenje...
S nijm si jer te ljubi i drzi za ruku?
To nije ljubav,to je nesigurnost...
Srce ti poskoči čim ga vidiš?
To nije ljubav,to je strast...
Opraštaš mu greške jer se brineš za njega?
To nije ljubav,to je prijateljstvo...
Svaki dan mu govoriš da je on jedina stvar na koju misliš?
To nije ljubav,to je laž...
Odrekla bi se najdražih stvari radi njega?
To nije ljubav,to je velikodušnost...

Srce te boli i sve se u tebi lomi kada je on tužan?
TO JE LJUBAV...
Prihvaćaš njegove mane jer su i one dio njega?
DA TO JE LJUBAV...
Dala bi život za njega?
TO JE PRAVA LJUBAV

Image Hosted by ImageShack.us

TAMO DALEKO

POLUDJELA

Image Hosted by ImageShack.us

ZLATNIK

POROK

Image Hosted by ImageSha</font>ck.</font>us



Post je objavljen 23.10.2008. u 22:26 sati.