Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shadow16dea

Marketing

Zašto ponekad vjerujemo drugome a ne onome do koga nam je stalo?

Kao što i naslov kaže...ovoga puta sam pogriješila....Vjerovala sam osobi koja mi iz dana u dan pokušava uništiti vezu...a ne dečku koji me voli više od svega..i koji mi to stalno pokazuje!!
Image Hosted by ImageShack.us

Goga mi je poslala poruku kako je bila s Igorom..ako nevjerujem njoj nek pitam Sanela..a ja sam odma poslala Igoru da više nismo skupa..umjesto da sam prvo popričala s njim.....Slao mi je poruke..a ja nisam odgovarala..ili je svaki odgovor bio tako hladan..mislila sam da će mi srce puknut dok sam se tako ponašala..ali znala sam da to neće dugo trajati..drugi dan mi je slao poruke..a ja nisam odgovarala...ležala sam u krevetu...slušajući muziku..i prisjetila se svakog našeg trenutka..sve što smo prošli...
Image Hosted by ImageShack.us

i shvatila koliko sam glupa..koliko je toga taj dečko učinio za mene..koliko mi je puta pokazao koliko me voli..koliko mu značim..da Goga više nepostoji u njegovom životu i da je ona samo prošlost..a ja prekinem s dečkom kojeg volim više od svega radi njene poruke..navečer me je nazvao...u tom trenutku samo sam ga htjela snažno zagrliti i reči koliko ga volim...ali grlila sam žapca kojeg mi je on pokloniosretan...naravno sve smo kao i uvjek rješili...shvaća on koju budalicu ima od curesretan..rekao je da sam se tako ponašala još tjedan dana da bi ga u subotu vidjela u Rijeci..pa mogla samsretan!!Drago mi je što uspijemo sve riješiti...kako i on kaže..možda sada i nebi bili zajedno da nema tih "svađa"Image Hosted by ImageShack.us

..a eto...nekako nam valjda to svaki put pokaže da nemožemo jedno bez drugoga i koliko se ustvari volimo..shvatila sam koliko sam pogriješila kada mi je sljedeći dan njegova seka napisala da sam ovaj put totalno u krivu u vezi Igora i Goge..nit se čuju niti vide,a da bi se droljica malo eksponirala.Da Igor uopče više neizlazi van i da nisam ok,jer sam mu bitna ja!!Image Hosted by ImageShack.us


U školi je ludnica..uglavnom imam sve super ocjene(petice,he,he)..osim kem. i ej...a još sutra pita latinski..izludit ću..ako to naučim..il dobijem pozitivno svaka mi čast!!!UŽASburninmadburninmadheadbangheadbang!!
U subotu je u Hemu bio party medicinara..bilo je fenomenalno..pa mislim stock..na slamku na eks..stock-cola,tri tekile..nije moglo biti loše:)e sad..nije da pijem:)to je bila iznimka...belj!!Ljubim vaskiss
P.S.
E pozdrav mom braci,preslatkom nečaku i Vesnici!!mahmah!!




Post je objavljen 23.10.2008. u 14:07 sati.