Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

~°°Nepopravljivo, nepopravljivo sam lud, lud za tvojim tjelom, tvojim usnama, nepopravljivo, nepopravljivo sam tvoj,nocas umro bih na tvojim rukama°°~

Od kud da krenem? Ima prewise toga.............
Image and video hosting by TinyPic
~°°....sKoLa....°°~
Ludnica,zaebancija..Imam wec par komada..Iskoristenih isprika,za sad 1 neoprawdani..Cesto me nema u skoli,a kad jesam cista sprdancija..Danas smo pisali ispit iz vjerica..Samo od nekud (od Tina) cues:Zare daj mi wotke! ili Di je piwa?..Ma cista zaebancija..Imamo nowu ucenicu koa nie bas nowa.Ana,dosla iz gimne iz Pazina.Jebenica!Prosli utorak..Bila sam u kurcu zbog prekida..Imali smo ugostiteljstwo od 10 i pol do 12,pa skolu od dwa. Lorena je pitala na wc i dosla do prozora,a ja sam iz ucionice uzela kruskowac i dodala joj.Poslje skole,Aida,ona i ja stur u parkic i pit.Nisam znala sa da radim,popila sam wise od pol boce.Uff kako me prekid ubio..Prwo sam pjewala,crkawala od smjeha,dosli smo ispred skole..Kad sam ja pocela plakat zbog Nikole..Kety ga je zwala i rekla da se swi brinu zbog mene..Dosla sam jedwa do ucionice..Imali smo prehranu i ko za wraga mene je otworila.Pocela sam se smijat i rekla sam da nisam ucila..Why? Nisam stigla!Nisam pisat mogla,pa sam odustala a Lorena mi je rekla da od nje prepisem. Da,da,dobra!Njoj je na kraju swake recenice PISALO tocka,onda witamin A se pretwara u witamin A,pa zumanj (zumanjak),ma..swakakwe gluposti.Na swim predmetima su me pitali dal sam dobro jer sam kao uzasno izgledala.. Ma koma..Dani prolaze..tjedni isto..Osjecam se ubijeno..Skola me komira..Budenje u 5 i pol,docekat bas u 6 i pol,stajat u prepunoj 32-ojci di ni NEMA MJESTA ZA STAJAT a kamoli za sjest..Onda doc u skolu pa da te profesori ljepo fino i polako razjebu..Zaboli me..

Ja sa corkama od Nensi
Image and video hosting by TinyPic
Lorena
Image and video hosting by TinyPic
Klokan i Toni
Image and video hosting by TinyPic
Tako treba,i stol pocisti
Image and video hosting by TinyPic
Nensi i Toni
Image and video hosting by TinyPic
Tin u kutu
Image and video hosting by TinyPic
Ante u kutu
Image and video hosting by TinyPic
Markiranje prehrane u Tenisu..
Lorena
Image and video hosting by TinyPic
Lea
Image and video hosting by TinyPic
Sara i Iwana
Image and video hosting by TinyPic
Hmm..Spuzwa u 2 djela? Mne,cini wam se =)
Image and video hosting by TinyPic
Ja sa rogowima
Image and video hosting by TinyPic
~°°LjUbAw°°~
Ide....HAHA NOT! Ma sa da kazem..Naslow..nasa pjesma..Jbg,zajebala sam i sta sad..Idemo dalje! On mi ne zeli oprostit.. Mogu jedino zakljucit da me ne woli..Ako nekog wolis,ako ti je stalo do njega..Oprostio bis mu..Druga prilika.. MA jebe mi se! On i Mia su si sad best frendowi..Nek se grle,ljube,sa god oce..Ah..Ko da ga nisam widjela sa Gugom na stanici dok su zagrljeni setali..Ok presjeklo me,moram priznat ali..Da cu ja molit..E pa necu wise. U subotu sam se napila,brijala sam sa jednim likom..Jedan decko me pito ako ima sanse kod mene..Jedan metalac iz skole mi se upucawa..Ali..Ma nis..Nie zwaka za seljaka..Nie to to..Jbg,preziwjet cu.Ok,sad bar mogu rec da sam doziwjela SWE u ljubawi..Ah ja i ljubaw..Heh,ma nije wrijedno tih rijeci..Fali mi..o da..ali ja ne mogu preko toga..Sa ces..Sanjam ga skoro swaku wecer..Prwih tjedan dana bas swaku..A sada..wec malo manje..A sa da kazem? Da mi je zao? To sam wec rekla! Ewo kajem se! Ali ok,bilo-proslo..A on ako nezeli dat drugu priliku..Njegowa stwar..
Image and video hosting by TinyPic
~°°DrUsTwO°°~
Oh drustwo moe! Moi hooligani,al ih woljam swih do zadnjeg!Nie bilo tako dawno kad su Kazo i Pero spawali kod mene.Uh koa je to zaebancija bila! U Nalazim se sa njima..Super mi je.Zaebancija, pijaca, hooligarenje.Ah bilo bi pusto bez njih. Sad sam (waljda) u dobrim odnosima sa swima. Danas sam ih u basu puno srela jer sam bila u gradu nawecer. I ne samo njih. Sretnem ja i Bakar,Krasicu,Kukuljanowo. Hehe,ima ih =). Bilo bi swe ok da mi na rodendanu od Bergija netko nie ukrao mobitel. Ah,ziwot je okrutan. Za one koi me znaju obnowila sam si 095 tako da iam taj broj.
Galo ispred crkwe
Image and video hosting by TinyPic
Jesu swe tu?
Image and video hosting by TinyPic
Haha-legende
Image and video hosting by TinyPic
Ma samo ti potezi!
Image and video hosting by TinyPic
Dobro jutro Pero
Image and video hosting by TinyPic
~°°oBiTeLj°°~
Sta? Owak..Stare mi nema 70%dana u tjednu..Preziwljawam..Starog..nisam ga widjela od 01.06. Mozete zamislit... Nie wrijedno spomena? A nije me briga..
Image and video hosting by TinyPic
(nije moja ruka!!)
~°°OpCeNiTo°°~
Woljela bih da se bar na trenutak mogu maknut iz owog swijeta..Bar da samo powirim kako je negdje drugdje..Samo da pogledam iz nekog drugog kuta swijet..Da se ponadam necemu dobrom..Da pronadem neko swijetlo..Woljela bih..woljela bih ja puno toga ali..Nije moguce ostwariti swe zelje..To jednostawno nije moguce.. Woljela bih da sam woljena i da wolim..Woljela bih normalnu obitelj,sklad i ljubaw..Woljela bih da mi ide dobro,da se ne moram mucit za swaku sitnicu..Eh koliko stwari bi ja woljela..Da swe glatko ide..Da klizi ko po spagi..Da me snaga,ljubaw i wolja wode u ziwot..A ne tuga,bjes i bol..Zwuk orgulja,mracnih dana..Swe gledano iz mrtwog kuta u kojem me nitko nemoze pronaci..Snowi nisu stwarnost..Ziwot je okrutan..Sa tim se treba pomiriti i dobri trenuci ce doci..Jer jedno je istina..SRECA ne postoji..postoje samo TRENUCI!
Image and video hosting by TinyPic
Nije dobro!Sto god da naprawim nije dobro!Sto god da napisem izopaci se misao i swe jednostawno izgubi smisao! Ja jednostawno nisam dostojna..Nemogu naprawit nista kako treba i kada pokusam swe zawrsi suzama i smisljanjem kazne! Moram to kazniti..jednostawno moram!Moram osjetiti tu bol,peckanje i tugu..Rane koje se polako otwaraju i pustaju wrelu krw po mojoj ruci..iz mojih wena..Moja krw..Moja bol..Moji snowi..
Image and video hosting by TinyPic
me..
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Post je objavljen 22.10.2008. u 22:51 sati.