Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/smotani007

Marketing

Prolaze dani, tjedni, godine....

mala




U najmračnijem kutu male sobe sjedim sam
Dočekujem zoru, dočekujem „taj“ dan…

I opet, po ne znam koji puta vrtim u glavi
Pjesmu koja, kao da, priliči mojoj stravi….

I doista, kao da opet telefon je zazvonio
I doista, kao da je opet lošu vijest donio…

U glavi i opet odjekuju riječi
Sine, došao je kraj vašoj sreći…

Ne, ne, o čemu to punice pričate sada?
Moja duša još pomalo spava…

Vraćam misli na taj dan
I opet, opet mislim…još uvijek traje san…

Ali, budan sam…budan ja odavno, budan…
I mislio sam, usnuo sam san čudan……

Okrenem se, želeći zagrliti ljubav svoju
Tad ugledam….samo ruku svoju…..

Krevet , on je prazan…i čeka….
Čeka da se vrati moja voljena žena

Nje nema, prolaze dani, tjedni, godine….
Krivnje moje, o Bože…oslobodi me….

U najmračnijem kutu male sobe sjedim sam
dočekujem zoru, dočekujem „taj“ dan…..


Post je objavljen 22.10.2008. u 00:25 sati.