Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/seljancicalolita

Marketing

Vratih se...

Nakon poduže apstinencije, vraćam se, bahatija i zločestija nego ikad prije :)

Puno tema mi je padalo na pamet tokom ovih mjeseci, samo mi se nekako nije dalo biti na internetu. Niti to mi više nije fora. Nekad bilo, sad se spominjalo.

Iako, s obzirom na gluposti koje sam počela izvoditi, pametnije bi mi bilo da se zadubim u virtualni svijet i skuliram. Što ću možda i napraviti :) Sve u svemu, nije mi pretjerano falilo moje virtualno ispovjedanje, koliko god je to s vremena na vrijeme davalo naslutiti da možda patim od poremećaja ponašanja, makar samo graničnog. Hey, nobody's perfect!

Bio bi red, a možda se i očekuje od mene, da povratnički post bude nešto dugačko, iskreno, intimno, inteligentno...

Oni koji me znaju, reći će da to nije moguće.
t
Pa, bili bi u pravu :) :) :)

Mogu se okrenuti još uvijek aktualnoj temi Ivane Hodak.

Uočila sam da se mnogi bune i komentiraju kako se isti dan dogodilo još jedno ubojstvo, kojemu se nije posvetila niti stotinka pozornosti poput Ivaninom. Što reći? Sasvim mi je to jasno! Nemojte me krivo shvatiti, strašno je što je Nika ubijena, svjesna sam da njezini roditelji nikad neće živjeti normalno i bez boli koja onemogućava išta više od osnovnih životnih funkcija, no razlog što je Ivana eksponiranija jest taj što je njezino ubojstvo nešto monstruozno, bolesno (kao i Nikino), no predstavlja veću opasnost i prijetnju društvu u cjelini nego Nikino. Znamo tko je ubio Niku (iako nitko odgovoran što je luđak prošao psiho testove nije zatvoren), znamo i zašto ju je ubio. Ali Ivana predstavlja opasnost za društvo u cjelini, jer se takva likvidacija još nije dogodila na našin područjina.
n
No, ove teme me bediraju više nego što je to potrebno i poželjno, stoga ću vam sad poželjeti laku noć, ili bolje rečeno, sebi, jer sam jedini tunto budan u ovo doba.

A sad idem radit gluposti na koje sam se već bacila jer mi je valjda dosadno u životu ili što već, uglavnom nemam previše života, tj.imam al se glupiram pa volim glumit i vjerovat da nemam. Jer se onda osjećam zrelije :D

Sve u svemu, nešto bolje i inteligentnije do skora.... Sad sam preumorna :(

Pusa Zlobi :):):))

Post je objavljen 20.10.2008. u 23:23 sati.