Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mislimnatebee

Marketing

ej, eo mene napokon...

Pa kako ste mi vi???sta ima kod vas....
Ja napokon imam decka...jeeeee.......cerekcerekyesyesyes
hh....ma neznam sta da vam kazem.....mi smo oko jedan dana zajedno...bas mi je super s njim...finofino
nezelim previse pisati o njemu i mojoj vezi jer nekima to nije zanimljivo tak da,...
Joj vec je nedjelja...sutra opet skola...joj....poludit cu...nononono
jucer sam bila vani nije bas bilo onako kako sam zamisljala ali oke..bila sam tuzna...ali bile su samnom matea, anda,mia i zola tak da su me malo oraspolozile..hehe.....finofino
lezala sam na klupi i tak......nikog zanimljivog nije bilo....bile moje frendice tuna i vojvodic...oni tamo nes pjevala pa sam umirala od smijeha..pricala s tunom o ljubavi i tak..hehe...on inace hoda sa dollores...bas sam sretna zbog
njih....cool su par...onda oni osli...bilo mi dosadno pa osla i ja..juko imo rodendan(usput sretan rodendan juko..)pa su svi bili kod njega...i mene i miu su tjerli da idemo a nama se nije dalo...nas dvije smo cmizdrile na livadici tj. na klupi..yesyes...danas mozda budem isla van...tak mi se neda nista..joj....dosadno zijevzijevzijevzijev
jos moram na misu....tam nesta sa casnom...ja tuna i tonka moramo nesta prodavat...joj.........namcornamcornamcorali oke...joj ne znam sta da vise pisem.....pa se citamo...hehe...
pozz svim koji me pozitivno kommaju...a one budale kojima vlastiti zivot nije zanimljiv i uplecu se u moj nek se kane mog bloga.....i ne kommaju vise.....aj pozzwavewavewavewavewavewave
kiss svima....kisskisskisskisskisskisskiss...ciao,,,,,,,,,,,


Post je objavljen 19.10.2008. u 14:36 sati.