Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

~°°....Volim ga smrti, volim ga zivote..A ja glupaca sam ostala bez njega....°°~

Image Hosted by ImageShack.us


Ima jako puno nowosti ali nemam snage sad pisat o usranoj skoli,glupim profesorima,neoprawdanima i markiranju....namcor

Image Hosted by ImageShack.us


Nikec je prekinuo samnomcry......A ja sam ga prewarilano............

Image Hosted by ImageShack.us


Jucer je bio party kod Basicathumbup.. rodendan od Bergijaparty.Bilo je ludo,pilo se,plesalo, pjewalo, pusilo! Ja sam uziwala sa Nikecomcerek! Isla sam kod Basica na wc i upoznala njegowu sestru. On je lego na kauc,ja sam gledala u njega, on u mene i pocela sam se smijatdead. Pito ih je kao dal me znaju,stara je rekla da me zna,narawno. A njegowa sestra mi je dosla i rekla ti si Lorena jelda? I kao...ona mene nezna uziwo ali zna po pricama. Ja sam se pocela kidat a Basic samo ono....dosta deadrofl. Kasnije sam odleprsala dole plesat. Nes sam se zaebawala sa Mrwom,pa smo otisli wan. E sad.... Ne sjecam se swega....Ubio me alkohol....UBIOnononocrynamcor! Otisli smo na liwadu kod nekog stabla i pricali o Dajani (koliko se ja sjecam) pa smo dosli na temu prewaracry....Onda sam se ja ljepo sjetila kako je mene swaki decko do sad ljepo prewario....Koliko puta sam patila....Koliko sam krwi i suza prolila.... Kako ne mogu wise.... Kako se zelim oswetit swim deckimaheadbangmad! Ali ja sam izabrala pogresnog za oswetu..Izabrala sam onog kojeg wolim.... Ni sama neznam kako ali ja sam Mrwu zagrlila i poljubila u obraz..A onda smo zabrijalicryburninmad..Nakon malo wremena doletio je i Isak te se prosirilo kako smo zabrijali,a prije toga je bila neka prica kao....nema Lorene..nema Basica..Sae saddead?.. Isak je doweo Nikeca do mene a ja nisam mogla prestat plakat.... Koja sam ja glupaca....Nije mi dao drugu priliku.

Image Hosted by ImageShack.us


ZAJEBALA SAM! GLUPA SAM! KRIWA SAM! ZNAMheadbangcrynonononamcor!!!!!!!!!!!!!!! Eh da mogu wratit wrijeme....Jer ja cu umrijeti od ljubawi....WOLIM GA ZIWOTE! Uzmi me smrti....Za mene nema wise mjesta na swijetu.....jer SWE STO NAPRAWIM POGRESNO NAPRAWIM! Ali zasto mi ne pruzi drugu priliku? Swi zasluzuju drugu priliku..... Ja sam kriwa.... Swaki put do sad sam ja patila,I SAD OPET PATIM! namcor

Image Hosted by ImageShack.us


Nije dobro! Sto god da naprawim nije dobro! Sto god da napisem izopaci se misao i jednostawno izgubi smisao! Ja jednostawno NISAM DOBRA! Nemogu naprawiti nista kako treba i kada pokusam swe zawrsi suzama i smisljanjem kazne! Moram se kazniti! Jednostawno moram! Moram osjetiti tu bol,peckanje i tugu... Rane koje se polako otwaraju i wrelu krw kako tece niz moje ruke..Iz mojih wena..Moja krw..Moja bol..moji snowi..

Image Hosted by ImageShack.us


Wolim gacry.......zelim ga natragpuknucu!!!!!!!!Ucinit cu swe samo da mi pruzi drugu priliku! Swe cu naprawit i nikad se wise nece ponowit KUNEM SE SRCEM I DUSOM! Dabog da mi dusa zauwijek patila i gorila u paklu ako budem sa njim i ponowim to.......Molim te Nikola! Molim te na koljenima samo mi oprosti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nocry

Image Hosted by ImageShack.us


WOLJETI GA A NE BITI SA NJIM....... ISTO JE KAO BITI OPTUZEN A NE BITI KRIW.......tuzan

Image Hosted by ImageShack.us


WOLIM TE!!!!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 12.10.2008. u 13:13 sati.