Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/drinica

Marketing

Koncert Radio Marije i poslanje katehista

A sjetila sam se i koncerta Radio Marije, od 4. 10:

Image Hosted by ImageShack.us
Ekvadorska Radio Marija u Quitu, gdje planiram odvesti svoju grupu mladih iz Sv. Anite, da zajednicki molimo krunicu!

Koja je upravo ovih dana proslavila svoju 10. godisnjicu (7.10.1998), svecanim koncertom u njihovoj Kuci kulture (tu se odrzavao i CAM3):

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Palo mi je na pamet i kako je Papa bas tih dana u Hrvatskoj proglasio blazenim kardinala Stepinca, a na drugom kraju svijeta, je pocela emitirati Radio Marija...A jedan od govornika prigodom ovog koncerta, je govoreci o miru, spomenuo i rat u bivsoj Jugoslaviji...Kao da je sve nekako povezano i isprepleteno, i citav svijet je zapravo tako mali...I obuhvacen - krunicom...

Image Hosted by ImageShack.us

I jednim Majcinskim zagrljajem...

Image Hosted by ImageShack.us

Kazu da se Radio Marija danas slusa u 52 zemlje citavog svijeta, a kako je i moja tetkica u Zagrebu, mozda najvjernija svakodnevna i cjelodnevna slusateljica nase Radio Marije, njoj sam za uspomenu poslala gornju majicu, gdje pise: "Yo escucho Radio Maria" - "Ja slusam Radio Mariju" - doista kao skrojena za nju : )))

A kako ovdje sva slavlja, pa tako i koncerti, neizmjerno dugo traju, i mi smo morali otici prije kraja koncerta, koji je poceo u 14h, mi smo otisli u jeku koncerta u 17.30h, a kazu nam da je trajao do iza 19h...

No mi smo imali i druge obaveze, i sv. misu poslanja ovogodisnjih katehista za sve 3 nase zajednice, u crkvici San Miguela:

Image Hosted by ImageShack.us

s nasim zupnikom p. Patriziom:
Image Hosted by ImageShack.us

koja je bila bas nekako lijepa, svecana i puna Duha:
Image Hosted by ImageShack.us

Mozda i za to sto su se na njoj krstila i 2 mala crncica - Juan Carlos i Iandel Cristian, pa upoznajte i vi te nove clanove nase jedinstvene Crkve :

Image Hosted by ImageShack.us

Poslije krstenja, bila je osobna molitva za svakog od katehista (ima nas 15-ak...):

Image Hosted by ImageShack.us
(ja sam slucajno bas prikladno odjevena u pravu "misionarsku" kabanicu, jer je poslije koncerta Radio Marije, prilicno zahladilo i zakisilo, pa sam se grijala novom majicom s Radio Marije, i novom - kabanicom! Od 1 dolar, koja mi se sva raspala odmah nakon ove sv. mise...)

Jedna od katehistica je i nasa Esperanza, s malom Anahi u narucju:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

a neki od katehista su i iz "moje" grupe mladih u Sv. Aniti:
Image Hosted by ImageShack.us

A poslije smo svi bili nekako sretni i ozareni, raspjevani i kao poneseni Duhom Svetim, vracajuci se kuci, svi zajedno u kabini naseg legendarnog kamiona:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Post je objavljen 09.10.2008. u 22:44 sati.