Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hip-hopgirl

Marketing

skejtanje

hajj! jučer smo vam se lea i ja išle skejtati...nut prestrašno...XD. ja sam se dva puta zdroskala,a lea se sto puta lupila u koljeno skejtomdead pošto nam skejtanje nije išlo,mi smo prešle na našu "akrobatiku i parkour"...hehe. i btw, imam fotke na fejsu pa mi ih komajte plz. ali šteta je šta naša teica nije mogla doći da se ubija s nama jer je morala pisati zad.bang al dobro teica budeš se ti ubijala s nama na sketu drugi put...
danas sam imala trening ujutro u pol 10headbang i pol formacije uopće nije bilo!! a snježana šizi jer uskoro idemo u njemačku na svjetsko, a nama pola formacije nema na treningu... i kak nas je bilo sam 11, radile smo klas i tehniku!! užas...
pussa svima!!kiss


Post je objavljen 08.10.2008. u 17:45 sati.