Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/napitcicarolije

Marketing

Danas novo predavanje

Dobar dan! Eto novog predavanja, oprostite što se prije nisam javila, nisam mogla. Ovako učenici imam važnu obavijesti:
1.ZADAĆE MI ŠALJITE NA ivymaggies@gmail.com!
Pošto se u glavnoj dvorani nešto pisalo o meni da neću više možda biti predstavnica Hufflepuffa, ja mislim da sam pred odlaskom... Možda otiđem...Neznam, pa vas molim za razumijevanje.... Kad je bivša ravnateljica Amy Rowlind Dumbledore otišla to se dogodilo.... Neznam!
A sada predavanja:
Pišete provjere (ispite)!
1. godina:
Danas mi napišite jednu provjeru koja NEIDE u imenik! To je zato jer ste tek 1. godina!
Napišite sve napitke koje smo učili i napišite kako oni djeluju!
Sretno!

2.godina:

Vi pišete za ocjenu!
Napisati ćete najpoznatije tvorce i najpoznatije napitke uz to ćete napisati vaš najdraži napitak i njegovo djelovanje!
Sretno i vama!

To je bilo sve, ali ispit smo anas i trebali pisati po rasporedu, da vam nebude čudno!

Doviđenja, prijavljivajte seza dod i pišite zadaće!

Post je objavljen 07.10.2008. u 16:15 sati.