Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/anchy79

Marketing

...Prekasno sam shvatila...

Više ne osjećam nikakvu prijetnju između nas...
Samo želim čuti tvoj glas....
Više ne želim da mi činiš život grozotom...
Ako to jedino zaslužila nisam...
Više ne želim bito ono što nisam...
Više ne želim lagati drugima o sebi..
Više ne želim reći ni jednu riječ o tebi...
Više ne želim da mi u životu vlada tuga...
Zbog neke tamo riječi druga...
Više ne želim plakati i kajati...
Te noćima se da ću tvoja biti nadati...
Više ne želim gluposti pričati...
Već samo istinite stvari govoriti...
Više mi je stalo do nekih ljudi...
Jer sam uvidjela da mi u životu znače...
Više mi je stalo do sreće...
Koja će me gurati u novi dan...
Više te ne želim mrziti...
Već ti s osmijehom na licu...
Zaželiti lijep san...
Makar mene više nema...
Dopusti da ti budem uspomena...
Jer želje mi ostvari tako...
Da ne učiniš glupost niti jednu...
Već da uživaš u životu i onomu vrijednom...
Jer nikad ne moj zaboraviti ono što sam ja...
Život je kratak...
Prekasno sam to shvatila…
Image Hosted by ImageShack.us

Post je objavljen 06.10.2008. u 19:19 sati.