Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hip-hopgirl

Marketing

predstavljanje...XD

hy ljudeki moji...ja sam dora i idem u 7.a razred.belj plesem show dance već 10 godina u modus klubu. osim show dance-a obožavam plesati hip-hop,street, jazz i break dance...hehe,a slušam svašta XD. DANCE AND MUSIC ARE IN MY HARD.cerek moja best frendica je petra,a i klarička nam se pridružuje... obožavam ići van s frendicama i čitati fear street.thumbup moja želja je da naučim skejtat ali mi petra tvrdi da je to nemoguća misija. i btw ako netko zna skejtat nek se javi!!dead i to bi bilo to o meni... a sad pusse i pozdravi.
pozdrav:
-petri i ani
-7.-om a
-lei,tei,niki,dori i ivi
-turekici i svim modusicama
-dariji,borni i svim bivšim osmašicama i osmašima XD
-lani,lauri,luciji i loreni
-emo reperu,gigiju i svim bekačima
-marici,valentini,ivani i svim šibenčanima...
pussa svima

Post je objavljen 06.10.2008. u 17:32 sati.