Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/odlagaliste

Marketing

danas je dan republike

Jao ovaj blog gotovo nema smisla. Al hajde neka postoji i dalje. Ako se Siva preseli u Split, mogla bi je zaposliti kao kolumnisticu 'Iz Sibenika preko Zagreba u Split'. A kako planiram provesti zimu u hibernaciji, mogu retrogradno pisati kako sam ljetos haracila po Shanghaju i okolici.
Malo je zahladilo, i osjecam se odgovorno zbog toga. Jedne veceri caskah s prijateljima skajpovski, i buduci da sam investirala 99y u nekvalitetnu kameru, mogli smo se i pogledavati. Ovdje je bilo jako vruce, ja se skidala, oni (locirani u Zagrebu) dugi rukav. Pa sam se ja smijala kako je njima hladno a meni vruce. Sutra ujutro sam se probudila i bi hladnije.
Dakle ja stizem 14og, ako ima jos netko tko to ne zna. Onda se vracam pocetkom 11og. Prvo cu biti malo u Zagrebu pa onda u Splitu pa onda opet u Zagrebu. Sad se silno veselim, ali da odlazim za stalno, bila bi tugaljiva.
Kao sto naslov kaze danas je praznik, iako je cijeli tjedan praznik. Sluzbeno 3 dana, ali se radi vikend prije, pa se spaja pa ispadne tjedan. Kinez opet marljivo migrira kao i za spring festival (ono u veljaci kad sam ja pobjegla iz zemlje jer mi je viza to dopustala, ah). Karata za vlak nema, pa je avion rjesenje. Tako ja odoh sutra u Kunming, provincija Yunnan - juzno od oblaka. Kazu da je krasno. Vracam se 11og, a 13og letiiiim kuci. Kako imam ubit 5 sati presjedajuci u Istanbulu, mozda tada poblogujem. Da, i letim u Ljubljanu pa onda u Zagreb. Ah ti Turci (Turkish airlines).
Pruzam turisticke informacije o sljedecim destinacijama koje posjetih a ne spomenuh...
Image Hosted by ImageShack.us

Luodian, lazni svedski grad. Sat-dva busom. To je jos Shanghai. Rekli svedjani da nije bas. Za pocetak ono sto izgleda drvo nije drvo nego gips, npr daske po fasadi.

Qiandaohu, jezero tisucu otoka, Zheijiang provincija. Vlak do Hangzhoua, cca 1.2h, pa bus par sati. Zvuci romanticno dok ne skuzis da je ujmetno i da ima 1078 otoka. Dakle i ime laze. Al je lijepo. A mi se kurcili sa drzavom s 1000 otoka. Kinez to u jedno jezero uvalio. Slija je s vecernje zabave na nekakvom trgu. Za turiste. Mi smo bili jedini stranci. Dakle, zena je prvo obrtala cup nogama, onda dijete i na kraju dijete i cup. Nadam se da je ona majka tog djeteta pa da preuzima odgovornost. Ma isto ko ljetna terasa hotela Maestral, Tucepi.
A glavna atracija turisticka je bila polivanje vodom. Svi su uzeli neke zdjelice i grabili iz velikih zdjela u obliku brodica i polivali se. Silno se Kinezi veselili. I jedan Rus.
Image Hosted by ImageShack.us

O, da, jucer sam bila vani (kakvog li iznenadjenja) i upoznala sam Kineza - prvog koji mi je bio privlacan, a mislim i ja njemu. Mnogo razglabamo zasto nas bijele djevojke ne privlaci Kinez i ima dosta teorija od kojih je meni prihvatljiva ona da nisu dovoljno muzevni. A opet, privlacni su mi gotovo androgini bijelci, pa nije bas da trazim borca s medvjedima. Ma ne znam. Zapadnjacima odgovaraju kineske djevojke, to je sigurno. Iako mi je bijeli kolega iz ureda rekao da samo luzeri mogu biti dugo u vezi s Kineskinjom. On ima Japanku i planira je ostaviti, al mu nekako ne ide. Azijska zena.
U svakom slucaju, meni je bio napet Kinez!!! Dobro je da dolazim nakratko doma, mozda mi se mijenja percepcija. Znat cu kad ugledam grupacije dinarida u mom zavicaju.
Al ovaj je Kinez stvarno dobar.

Image Hosted by ImageShack.us

Zhujiajian, otok, kupala se. Istocno kinesko blatnjavo more. Ne znam objasnit kako doci do tamo jer sam bila s ljudima koji su tamo vec bili i znaju kineski jezik. cca 6 sati busom, ako nije guzva za trajket, onda drugi bus kratko pa taxi. To je negdi kod Putuoshana.

Tulou - tradicionalne kuce kineske Hakka manjine. Zakoon, otici, pogledati. Moze se i spavat u nekoliko njih. To je kraj Xiamena. Sat ipo avionom prema jugu, Fujian provincija. Potrebno osnovno znanje kineskog za pronalazenje puta. Seoska idila, unesco stavio sapu na tuloue.

Kako bi nam put bio raznovrsniji, povratni let smo uzeli iz Shantoua. Ne to radit! Jedan od najgadnijih gradova. Ex kolonijalni, cetvrt s euro zgradama je najsiromasnija - ceka se rusenje. Polunapusteno, smrdljivo, tuzno. Neka mi kad sam htjela biti alternativna. Tamo govore poseban jezik.
Image Hosted by ImageShack.us

Ova arhitektonska radost je s Gulangyua - otocica ispred Xiamena. Preporucljivo. Pjesak samo. Biciklo zabranjeno.
Kad smo vec kod bicikla, jos nisam prezalila ukradeno mi biciklo. grrrrrr!!!!!!

Pred koji tjedan sam otisla posjet svom selu Hangzhou. Osla vidit Ĉiperfildov muzej. Jos nije dovrsen, a na njegovom sajtu je. Laze.
Image Hosted by ImageShack.us

Ovaj Kinez livo jede rizu, a ovaj desno bulji u ovog sto jede. Bila je pauza za rucak pa su nakon rize svi lagano pozaspali. Ciglu pod glavu i zzzzz. Na betonu. Jedan je mudrac zaspao na toplinskoj izolaciji. Valjda je on voditelj gradilista pa ima specijalan tretman.

Ovo vam saljamo bicvice.
Ajme sta je bo dobar onaj Kinez jucer.
A je, pila sam, al svejedno.

Kako je danas spomenuti National day, malo je guzva. A ja se biserka dogovorila nac bas u centru centra Nanjingxilu.

Oprala sam robu

Volim ja svoj kineski stan u kineskoj zgradi. Osim sto ne volim Kineze koji kradu bicikle. A pun portun bicikli. Neke izgledaju kao da su tamo od opijumskih ratova. A moju su maznuli, gamad.

Uh, onaj Kinez jucer.
Da maznem Kineza?

Post je objavljen 01.10.2008. u 13:43 sati.