Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mysterymj

Marketing

Elizabeta ..... volim te ....

U životu stvarno nikad nereci nikad! I to je stvarno tako, nikad neznaš šta ti se može dogoditi u bilo kojem području života, pa napraviš ono što si mislio da nikad nećeš. I sama Bety nikad nije volila BB...pa eno je, završila tamo. Tako i ja, nikada nisam htio na svom blogu pisati o Big Brotheru i stanarima u kući.....ali evo, sad o Bety želim pisati......da se razumijemo......upoznao sam par stanara iz prijašnjih sezona uživo....ali ona je posebna, samim tim što je poznajem prije nego je ušla u kuću.

Image and video hosting by TinyPic

Dakle.....poznajem Elizabetu već treću godinu. Upoznao sam je 2006. godine u Puli. Jednostavno, taj naš prvi susret bio je fatalan.....kao ljubav na prvi pogled. Ali mi smo se doživjeli naravno na drugačiji način......naše karme su se podudarale. Iz restorana sam bacio pogled na ogromno drvo uz plažu i ispod one ogromne krošnje sam vidio neku ženu kako masira ljude. Ispod drveta je bio napravljen pravi mali ''studio'' za masažu. Znatiželjno sam otišao tamo da vidim to sve izbliza.....i jednostavno kad smo si pogledali u oči.....bio je neki klik pozitivne energije među nama i od tada počinje druženje sa Bety. Šta reći o toj ženi osim da je predivna. Puna je lijepih osjećaja, i nesebično ih djeli sa drugima. Tako me fascinirala svojim životnim pričama i općenito savjetima koje mi je davala. Uvjek je znala pronaći prave riječi za određene situacije i dati mi snagu kad je potrebno.....utjehu, djeliti samnom sreću i smijeh. Postao sam na neki način ''ovisan'' o njoj i o tome da je vidim svaki dan, popričam s njom, zagrlim i poljubim, onako, kao moju majku kada poljubim. Razgovor s njom je uvijek bio kao neko punjenje energije za život. Naravno.......mnogo puta sam imao priliku i da me masira i moram reći da ima zlatne ruke. Stvarno to radi sa ljubavlju i ima nevjerovatnu energiju u rukama. Kako opisati osjećaj poslije njene masaže....neznam....nestvarno, kao neki preporod. Naravno, upoznao sam i njena dva sina, Anđela i Antu.....stvarno su to super dečki. Anđelo je mali frajerčić.....flegma na sve, ali još sa dozom djeteta u sebi. Ante je sad izrastao u pravog dečka.....radi već....frajer je, ali totalno neumišljen i dobar. Baš smo se pre par dana sreli u RC u Puli, gdje mi je prišao, pozdravili smo se i malo popričali o trenutnim događanjima. Zapravo.....BB aktivno pratim tek četiri dana unazad......i oduševljen sam Betinim ponašanjem u kući, to je ona, pravedna, direktna, bez dlake na jeziku, a opet draga i nježna kada to treba biti. Raznih natpisa u novinama je bilo o svima , pa i o njoj....ali sve su to manje-više novinarska blebetanja bez pokrića. Večeras me Bety malo šokirala kada je nominirala samu sebe, jer mi je čudno da na taj način ona ''odustaje'' ....jer je ja poznajem kao borca. Dan prije odlaska za Tajland sam joj rekao.....'' Bety.....ti si žena koja će konačno pobjediti u BB'' . Bety, znam da sada ovo nemožeš pročitati.....ali ti si pobjednica u svakom pogledu, bez obzira na BB, a znamo i ja i ti zašto to govorim. Jedva čekam da te opet vidim i zagrlim.

Post je objavljen 26.09.2008. u 23:34 sati.