Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mysterymj

Marketing

Ciao..............

Tu sam, opet sam online i polako pripremam nove priče koje ću podijeliti sa vama! Ljeto je iza nas, mnogo je bilo događaja koje će biti zanimljivo prepričati i pretvoriti u slova na ''papiru''. Ovim putem pozdravljam sve stare blogere, ne znam dali ste još aktivni sa svojim blogovima, ali svejedno, pozdrav. Isto tako pozdravljam i ekipu sa ''mediterana'' , moje nove frendove koji će nadam se pratiti moje priče....možda neki čak i prepoznati se u njima. Uglavnom, za sada vas samo pozdravljam, i poklanjam vam svoju fotku koja je napravljena prije tri dana u Puli kod Zlatnih vrata.....čisto da me malo vidite.....:-).......da da, znam, još uvijek sam lijep!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

original, umanjena

Post je objavljen 25.09.2008. u 14:12 sati.