Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mislimnatebee

Marketing

EJ.......EO NAPOKON I MENE...

Ej pa sta ima....kak ste mi vi....sta ima...naughtynaughty
Sorry sto nisam dugo pisala....bila sam previse zauzeta...
A sta da vam pricam.....skola....headbangheadbang
Jedva sam docekala skolu a sada jedva cekam kraj...rolleyesrolleyes

EVO I DOJMOVI S RODENDANA!!!

Jedna od mojih najfrendica (Mia) je slavila rodendan....
Najeli smo se ŽAMBO(heh..neki znaju zas sam to tako napisala a sada mi se neda objasnjvati onima koji neznaju) pizze,nauzivali, svasta radili i tako..a zna se..partynjamismokinfinoBilo je pre dobro...eeeeeee da je svaki rodendan bio tako zabavan..heh...
..nutnut..nadam se se da su se i drugi zabavljali...zujozujo
heh ajd pozz svima koji me kommaju i onima koji ne...heh......
a posebnni pozdravi idu : miji, anni, ninni, dori, mariji, tonki, nini, matei,jeleni dinku, mateju c., mateju š.,tomicu...etto...pusac u nosac..hh...sretansretan
kommajte mi.....pozz........


Post je objavljen 23.09.2008. u 19:56 sati.