Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/shadow16dea

Marketing

IZNENAĐENJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bože..još nemogu doći k sebi...ne..uštipnite me....mislim da sanjam...nevjerujem da se meni to događa..!!!!!!!!!!!!!No..da vam već jednom kažem tu vjest zbog koje sam toliko sretna...a poslije ću vam sve objasniti......onda...............sretansretansretansretansretan............
.............hhehehesretansretanroflrofl.......
čekajte..nemogu ni ja od prevelikog uzbuđenja....................sretansretansretansretansretan..dobro..evo sad ćusretansretansretan:sretan

Duge noge, kratka suknja
Sve bas stvoreno za grijeh
mozda nije, mozda je
al' muskarca ni za lijek
i to me brine
jer tko ce zvijezde da mi skine

A ja bi da me neko nocas ljubi vatreno
dok mi prica da mi laze "ti si moje jedino"
da me dira usnama, pada mi na koljena
bude moj

Ref. 2x
Prazan mi stan, a nas je dvoje
tijelo tvoje, moje
mozda bismo mogli mi
slusat stare one pjesme
radit sto se nesmije
cekat zoru ljubavi

Kud god krenem ista lica
iste fore, it's OK
zgodni decki vise-manje
svi od reda sad su gay
i to me brine
jer tko ce zvijezde da mi skine

I pobjegla bih nocas negdje, s nekim daleko
da mi laze, da mi kaze "lane moje maleno"
da sam mu u mislima, dok se igra prstima
da je moj







:
IGOR SE SELI U RIJEKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Još uvijek nevjerujem......ovako...došao je u petak u 20:30...joj kasnio im autobus pa ga čekala sat vremena..izludila od nestrpljivostisretansretan...stigao...izljubila ga...izgrlila...upoznala ga s mojom tetotom..otišli na večeru...odvela ga tamo di spava..pričali sa tom ženom..mojom tetom....kasnije izašli van..bilo mi je tako krive jer je sve ove dane bilo prevruče..a kak je on došao samo je padala kiša..al dobro....Rastužila sam se jer je u petak u hemingweju..bio party..i ja sam iz zezencije,Alenu-najboljem frendu(bivšem)pos.por.šta mi nije nabavio karte..i rekla da Igi dolazi...on je meni počeo prijetit da nisam valjda toliko luda da se pojavim s njim dole..ako ga dovedem da će on napravit sranje...da nas neželi vidjet skupa..nisam mogla vjerovat da će mi to napraviti najbolji prijatelj....tu većer smo prošli pored hema..sreli njega..neću ni komentirat njegovu reakciju....nije vrijedan da ga spominjem..u subotu bili u gradu...otišli na plažu..naravno nismo se kupali bilo je ružno vrijeme..i padal kiša..al dobro..nama je bilo ljepo..kasnije otišli do njegove strine i strica..i što je smješno žive blizu menesretan..oni imaju dva sina...koji otprilike rade 8god.u Rijeci...a stric i strina su 2god.i počeli oni njemu pričat koliko je tu život bolji...lako nač posao..veče plače..mogao bi radit u struci..da na selu nema života...i tako...pričali oni njemu..i kak se kaže stavili mu "bubu u uho"sretansretansretansretansretan...nije mogao prestat misliti o tome....dragi me kasnije vodio na večeru...došli doma..nismo išli nikuda...on je bio umoran...pa bili u njegovoj sobisretansretansretanto je bilo bolje od izlaskasretansretannetrebam u detaljesretansretannaravno ja nisam spavala tamo..tj.tetka nije pustila....al dobro...ujutro ja došla...i kaže on meni kako bi se on preselio u Rijekusretansretan..možete zamisliti mene...rekao je da jedva čeka da dođe kući da prića sa svojima...bili ujutro skupa...otpratila ga popodne na stanicu..a vozač opičen...vidio da ja plačem..pita on šta se rastajemo i ko putuje..kaže Igi da on...kaže vozač pa kako možeš ostavit takvu curu...putem šalje meni Igi..pozdravlja te vozač..rekao je da se nebrineš da će vratit oni mene nazad..a kad je izlazio kaže mu..."Pazi da ne prevariš malu..pamet uglavu""he,he!!!...maloprije on meni šalje por.da nađemo stan i da se seli...sada smo pričali..moramo vidjet za stan....kad mu nađemo neki dobar i povoljan stan(naravno za iznajmljivanje...eto mog dragog u Rijeku,starci su mu rekli da što se njih tiče da se slažu...da je njegov život..i kak god on želisretan...joj kada ovi ostali čuju..rekao je Maji,ona je sad u Zg.ona mu je rekla da nije normalan,kao da joj je drago zbog njega..ali da neželi i što nije otišao u Zg:)he,he...nemože tak!!!!!!roflNemogu vjerovat..tako mi je drago..ja ga nisam htjela nagovarat...šta god on odluči ja ću biti uznjega i voljet ga.....ipak radi se o njegovom životu..i želim da sam odluči...a on je rekao da želi....od mene ima svu podršku....znam da će isprva biti teško...ali..moći će on tosretan
VOLIM VAS!!!!!!!!!!!Za mog medenog!!


Sve na tebe jos me podsjeca
a znam da nemam prava zar ne
k'o svoju jos te osjecam
k'o dijete ti se radujem

I tebi pjevam na sav glas
nek' cuje se do neba
toliko toga dijeli nas
a tako malo mi treba

Refren
Ti, samo ti srce u njedrima
vjetar u jedrima
ti, samo ti, samo ti
sto me najbolje poznajes
u meni ostajes

Ti, samo ti srce u njedrima
vjetar u jedrima
ti, samo ti, samo ti
suza u oku mom
jos venem za tobom
ti, nedostajes mi





Post je objavljen 14.09.2008. u 21:06 sati.