Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goticlolita

Marketing

~°°Time after time I lose again,Night after night I wake up shaking,'Cause my world is breaking,I'm fool enough to fail again,Night after night I wake up crying,'Cause I feel like dying!!!!°°~



Hy blogeri,ewo ja sam se napokon odlucila napisati nowi post....Mislim da je wec bilo i wrijeme!

Image Hosted by ImageShack.us


Pa od kuda da krenem? Krenula sam u srednju...Hoteljersko turisticka skola u Opatiji,smjer hoteljersko turisticki tehnicar... za rad u agencijama,hotelima i slicna sranja...Bwahaha,ko da se ja namjerawam tima bawim -.-',mislim D! Sa da kazem? Iwona i Ante su pali razred,super su. Imamo samo 4 decka u razredu. Uzasno mi je cudno biti u mirnom razredu.Ja sam nawikla na prowale i zajebanciju...I onda kad ja nes naprawim swi mi ono jesi ti normalna itd itd. Uostalom nisam nawikla ulazit u skolu prije 2. zwona...Koma...Kad nam je skola ujutro ja se moram buditi u 5 i pol. psihicki nisam sposobna za to. Ludim... na swakom predemetu moramo sjediti isto. Ja sjedim sa Lorenom xD. Nadam se da ce biti bolje...Fali mi moj osnownjak,fali mi cijela ekipa,fali mi swe....Fali mi razrednica, cak i profesori, fale mi nasi odmori,cik pauze.... Zaebancija pod satom,odmorima,nase prowale i razne gluposti.... Gledam slike i snimke nawecer...Dode mi da zaplacem...Nisam shwacala koliko mi swe to zaprawo znaci... Prosao je najbolji dio mog ziwota....

Image Hosted by ImageShack.us


Po pitanju ljubawi ima jako puno toga.. Swi znate da sam woljala Basica.. Da sam se 2 put pokusala ubit zbog njega, pocela se rezat,da sam plakala i patila jebenih 9 mjeseci swe dok nisam shwatila...on toga nije wrijedan... Waljda,ili se samo tjesim? Onda sam se zaljubila...Da,u Sedlica... Woljela sam ga,mjenjala se zbog njega, cinila swe sto god je htjeo,wukao me za nos,znam...Nije me bilio briga,sama sebi sam rekla ucinit cu swe sa god on pozeli samo da shwati da ga wolim! I sa se dogodilo?...Opet oz u srce...Nisam se htjela opet zaljubiti...Ali JESAM! Swi mi kazu da sam owo zasluzila,da je Nikec decko koji me je zasluzio i koji nebi naprawio isto sto i ostali...Mogu li biti sigurna? Zelim biti,ali tesko je nakon swega...

Image Hosted by ImageShack.us


Neki dan cekam Nikeca prije skole da se nademo...I ugledam Sedlica... Gledao je u mene dok je prolazio i smjeskao se... Presjeklo me,uzasno... Samo sam cekala da se Nikec pojawi da ga zagrlim! Onda sam srela i Basica. Sa njim sam cak i pricala. Mogu li mu oprostit swe sa je naprawio? Neznam,ali mozemo bit frendowi... I tako smo jedan dan Nikec i ja isli na bas. Dolazili smo na Deltu kad je prosao Sedlic. Pozdrawili smo se jedwa nekako...Na ZALOST Nikecu je dosao bas i ja sam widjela kako Sedlic ide prema meni. Dosao je do mene i pitao dali je slobodno.Powukla sam stwarni prema sebi i okrenula glawu. Opet je pitao dali je slobodno a ja sam mu rekla da ima mjesta. Narawno on kakaw je maknuo je stwari,sjeo do mene i pitao dali moze tako...Nije me bilo briga...To sam mu i rekla... Cim je sjeo samo sam ga pitala sa je mislio da necu saznati sa Miu...Nakon nekih 5 minuta pitao me da idemo nasamo popricat iza basewa...Pristala sam...Dok smo isli tamo goworio mi je kako je on idiot i kreten i kako ne zasluzuje curu poput mene.Da sam ja predobra cura za njega i tek kad nesto izgubis shwatis koliko ti to zaprawo znaci. Rekao mi je i da me zwao da mi se isprica ali da me nikako nije mogao dobiti...narawno kad ja imam nowi broj...Nikada ga nisam widjela takwog...Nisam znala sa da radim...Samo me zanimalo zasto mi nije rekao za Miu...Onda mi se unesao u facu i reko da nije znao kako da mi kaze,da ga je grizlo i da me nije mogao pogledat u oci. Kako nije znao sta ce mi rec,nije mi mogao doc i rec ei ljubawi prewario sam te... Meni su pocele suze tec...Ja stwarno nisam znala sta da naprawim. Za sebe je rekao da je idiot,kreten,da je glup,da je jednom pogrijesio i nikad wise,da se wise nikada nece napit jer ga je to kostalo...Jako puno...Ja sam mu se pocela smijat jer ne wjerujem da se on wise nece napit ali onda mi je to ponowio...I full ozbiljno... Cak me i zagrlio i rekao:Kako si tako hladna...Mene je presjeklo...Samo sam ga maknula od sebe. Rekao mi je da me full wolio i da me JOS UWIJEK WOLI! Nisam znala kako da mu objasnim da me boli! Da nezna kako je to kad te SWAKI DECKO DO SAD PREWARIO! Onda je on meni wratio da ja neznam kako mu je bilo...Samo sam ga pogledala i rekla da neznam...Jer nikad nikog nisam prewarila! Kada je odlazio samo je pokupio stwari i rekao nemoj zaborawit da te wolim.

Image Hosted by ImageShack.us


Dosla sam doma u SOKU! To je bio preweliki sok za mene! Sljedeci dan Lorena i ja nismo isle na prwi sat jer sam se htjela widjeti sa Nikecom. I otisla sam sa njim na basnu kad mi je on rekao ewo ti frend. Ja sam se okretala i nisam nikog skuzila osim lika sa maicom na maidene :P! Onda mi je reko da pogledam bolje! I tada sam skuzila Sedlica! Cak smo i u basu stajali jedan do drugog a da se nismo niti pogledali...Zasto? Kako? Nakon onog razgowora imala sam drugacije misljenje ali... Sta da naprawim?

Image Hosted by ImageShack.us


U srijedu smo se Lorena i ja dogoworile da idemo na Crweni kriz. I setamo mi po gradu kad ja skuzim netko poznat ispred mene... U isto wrijeme ja i Lorena se pogledamo i pogledamo njega. Dosla sam do nje i pitala se to meni cini ili? Ona je rekla ne,jer se onda i meni cini xD! Basic! Nesto se okrenuo i nakon 2 sekunde ponowo nas pogledao xD! Btw. i on ide na crweni kriz LoL! A super je,ne sjecam se kada sam se zadnji put toliko smijala.Bas je zaebant!

Image Hosted by ImageShack.us


U cetwrak Aida i ja nismo isle na 6 sat....Imali smo pedagogicu ali ja nisam imala snage slusat nikoga...Bila sam mrtwa i nisam mogla NISTA! Prwa 2 sata smo imali tjelesni,taj dan sam bila nesto totalno u kurcu...Dosla sam,jawila se profesoru i otisla negdje na klupicu...Samo sam legla,slusala tuzne pjesme i cikala...Bez ikakwog razloga sam pocela plakat... Uzasno sam se osjecala... Neznam sta mi je al u zadnjih par dana nesto me puca... Preko dana je nekako ok ali nawecer me pocne glawa bolit,swa sam u kurcu... Ali biti ce bolje,mora biti!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Bile smo jedan dan Tric i ja prespawat kod Mie,joj to je bila LUDNICA! Totalno opiceno xD! Full smo se zajebawale i bilo je tako ludih prowala! Gledam snimke i suze mi pocnu tec od smjeha!

A sljedeci dan su Nikec i Ego su dosli u Kostrenu na more =). Prwo nikako nismo mogli naci neku plazu,pa oni nisu htjeli na waterpolsko i na kraju smo se ipak nekako smjestili hehe. Taj dan smo Nikec i ja prohodali. Mia i Patricija su izwodile takwe gluposti!!!! Prwo su nas ispitiwali dali smo zajedno,pa zasto nismo,onda su nam rekle da se on meni swida i da se ja njemu swida i da smo zajedno! Haha,na kraju su nas pustili i same. Kada su se wratile nisu mogle wjerowat da smo samo pricali xD! Uglawnom swe je dobro zawrsilo i mi smo prohodali :-*


NiKe I MiA Se NaTeZu OkO NjEgOwOg ZnOjNiKa XD
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Fali mi Baska =). Ali preziwljawam nekako posto je Mrga dosao u Rijeku u skolu,Edi i Luka ziwe u Rijeci, a Zika tu i tamo dode. Ah ludaci moji! Cak sam i nabawila neke slike! Joj swe bi dala da mogu ici tamo... Zwali su me owu subotu da dodem na rostiljadu ali me stara nije pustila jer nemam prijewoz a ni para za bas =(.... SmRc...I sljedecu subotu su me zwali na neki rodendan a ja opet nemam para za bas....KmE....

MaTeA I JeLkIcA Na rOsTiLjAdI
Image Hosted by ImageShack.us



OwO Je....HmMm...UgL To Je Na AuTu,SwAkA CaSt AkO PoGoDiTe Sa Je To....DoGoDiLo Se NaKoN FeStE u DrAzI xD
Image Hosted by ImageShack.us


MoJ GaD-ReNe!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Sa NjEgOwIm DrAgIm JaCkYjEm
Image Hosted by ImageShack.us


LeGeNdA
Image Hosted by ImageShack.us


JeLkIcA I MrGa
Image Hosted by ImageShack.us


TuStO I ShOrTi
Image Hosted by ImageShack.us


MrGa =)
Image Hosted by ImageShack.us


ReNe =P
Image Hosted by ImageShack.us


HrC I ReNe ;)
Image Hosted by ImageShack.us


Drago mi je sa se swaki dan widim i sa mojim najdrazim frikowima iz osnowne =). Ja neznam sa bi bez njih! Samo me jebe sa sam razlicita smjena od swih! SmRc...Ali ok,widamo se cesto,cujemo se cesto =). Swe super i 5! Moram wise owaj tjedan do moje stare skolice posjetiti razrednicu i swe ostale proface! Jedwa cekam da widim kako im je i kako je razrednici sa nowim petasicima =). 100% weliko olaksanje hehe!

TrIc
Image Hosted by ImageShack.us


MaRe & NaIx
Image Hosted by ImageShack.us


Sljedeci put maybe stawim i fotke iz nowog razreda....
Kissam was swe
ljubawi wolim te!

Me....
Image Hosted by ImageShack.us


..........................................................

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 14.09.2008. u 14:16 sati.