Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pickica0kurvica

Marketing

Oprosti za sve, jer sve si mi bila, ne, nije, nije kraj, u ljubavi, znaj, nema pravila, oprosti za sve, ne lomi mi krila, u ljubavi, znaj, nema pravila! *KURVICA*

sretaney maleni moji..sjetila se i ja napisati post...hm..ima jako puno stvari o kojima bi mogla pisati a sad neznam od kud da počnem..ovih dana sam jako sretna..u školi je za sad super...zajebancija, ludovanje...i tak...u naš razred je došla inka..pa pozz inki...oke curka..i kaj da vam drugo velim..nije mi problem iti f školu ovih dana..je da su novi profesori dosadni al kaj...opče se nem mučila zbog toga..i tak budem ih morala poslušati..i onda mi je svejedno dal budem srdita na njih ili ih opće nem doživljavala...mislim znam da budem se morala početi učiti..al nem se mučila zbog nekvih sitnica..heh..svaki dan posle škole nekam idem tak da dojdem kasno doma i onda sam jako umorna pa idem spavati...ve jen dan sam išla spavati oko pol šest i spavala sam do jutra..ja bi i duže spavala al sam morala f školu..hehe..i tak..u subotu smo bili našoj stefani na ročkasu...bilo je jako lepo...prvo smo bili pre njoj...onda su si jedni, jedni(kak naprimjer ja)..malo, previše popili..pa im se vrtelo...al do rotora je bilo sve super..i bila ja malo u rotoru..bilo lijepo..al sam posle odišla k mojemu malenome jer je nedaleko od rotora doma,,i tak da sam celu noć bila pre njemu...bilo je super..=)...i tako to..hehe....ve se baš učim latinski a nikaj si nemrem zapamtiti...jaj!..mah..bum se ja to naučila do sutra..ve sam preumorna pa pem malo spavati..a posle toga budem se vidla s miljacom..valjda negde oko pol 9..f teretani je pa nemremo prije...hmm, starci budu poludeli s menom doma...nikaj mi se neda, sam ih žifciram, stalno bi nekam išla..jaj..al nema veze...bitno da sam ja sretna...nem pisala dužega posta jer mi se neda..i fala svima koji nam komaju...sorryte..ja opče ne stignem komati..al budem!..hihi..i to bi bilo to od ovoga posteka..
sad vam još napišem pjesmicu iz latinskoga koji se moram naučiti..ccc


Gaudeamus igitur,
Iuvenes dum sumus.
Post iucundam iuventutem,
Post molestam senectutem,
Nos habebit humus.

Vita nostra brevis est,
Brevi finietur.
Venit mors velociter,
Rapit nos atrociter,
Nemini parcetur.

Vivat Academia,
Vivant professores!
Vivat membrum quodlibet,
Vivant membra quaelibet,
Semper sint in flore!


hehe...
ajde...svima pozz

pusee



...Ti ne znas sto je ljubav... bez malo srama srce si mi slomio ...ti ne znas sto je ljubav ...jer nisi nikad nikog tako volio ... * PIČKICA*

EYyy..evo kai i ja nekaj malo nastampam.. Hmmm...sretansretansretan
I tak..pocela je skola..je..kai bus..morala je..jebiga..ehe...
Al dobro..nema veze..Makar je bilooooo superrr na praznicima..thumbupthumbupthumbup
I tak..vec je petek..malo prije dosla doma..ne mislim ono..hehhe...sretansretansretan
V subotu smo ..kak je i kurvica napisala..bili na rođkasu pre Stefani..i bilo je odlicno...partyparty A posle v rotoru jos bolje..ujea...sretansretan
Kai da jos recem...
Hm...nesam bas dobre volje ..a jebiga..
I to nesci mora biti..tak da niti neam prevec volju za pisati nekaj..al nema veze...bum se malo gubila..
I je..kai ne pozabim..moram pozdraviti..ove moje jezicarke..Posebno Sabinu...Dijanu...i Kristina..ono nemas kai...pozz...kak dijana veli...kuje..ehhehe...mahmahmah
I tak ..ti je to..inace...Kaje ha???
Ve pak pomelem gibam..
I je..eh nist...
Pozzz..jos mojem UR razredu..kai nam se posebno nabrajala...i celu moju ekipu...zna se koji su to..al dobro..i tak ti je to...


Spremna sam zbog tebe tugu svijeta nositi
spremna sam na tebe cijeli zivot cekati
spremna sam ko nikad cijelu sebe davati
nikad vise nikoga ovako ludo voljeti

Znaj voljela sam te
i bio si mi jedini
i drugog nisam znala
samo ti, samo ti, moj jedini

Ja ti želim sreću nek te čuva dragi Bog.
Plakati sad neću poštedit ću te tog.
Kada jednom shvatiš da sam stvarno voljela,
možda se i vratiš to je moja molitva...moja molitva

Bez tebe živa nisam ja, što će mi ljudi;
neka me nitko ne gleda, nek mi ne sudi.
Kad nisi ti kraj mene neka me svi zaborave.

Ja sam samo tebe voljela
Svjedok mi je cijela ulica
Moje srce kuca za tebe
A samo bijele ptice dolaze
Tvoje ime je na mojim usnama
Poljubce sam tvoje ukrala
I dok svira neka draga muzika
Sve što imam samo tebi pripada

I tak..vidii se da sam v kurcu..al nema veze..bu prešlo..ehe..crycrycrycrycry

Sve vas jako voli vasa Pičkica...tina...
Pusa...kisskiss mahwavewavemah


Post je objavljen 04.09.2008. u 15:34 sati.