Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/barbie55

Marketing

.. kako se piše ljubav, da li kao jedna riječ ili su to uvijek barem dvije najmanje...

Ne, nisam ti rekao sve
jednostavno nisam imao snage za to
ne, nisam ti rekao da
da je nekad ovo mirno more bilo nemirno
Neke se noci naprosto dogode
neke te oci do smrti pogode
Ne, nisam ti priznao da
da sam ponekad i sam pozelio da odem na dvor
ali sam ostao ona ista osoba
kakva sam zelio da budem kad budem izlazio
Al' neka se vrata pretesko otvore
neke se rijeci jos teze izgovore
Otkrit cu ti tajnu, koju sam skriv'o
danima sto sja u pjesku zivom
otkrit cu ti tajnu sta se klanja
kad se covjek umori
Otkrit cu ti tajnu, koju sam skriv'o
godinama sto su ostale u pjesku zivom
otkrit cu ti tajnu sta se klanja
kad se ljudi umore od bjezanja
Ne, nisam ti priznao nju
taj pust led ledeni pojas pod opsadom
ni to da se ljudi sumnjom zaraze
o, Boze, jednako lako kao i prehladom
Al' neke se noci naprosto dogode
neke te oci do smrti pogode



JA? DOŠLA….. kad da pričam od kud nek počnem…. svašta se zbilo ovih zadnjih par tjedana… proslavili se rođendani, pogotovo DIJANIN.. bilo super, kaj super, legendarno… bili tam dada, miška, lara, leo, ivika, suzika, branka i mich, pačko -> ZAKON BROJ 1, irena i čepa…. B nije bila jer je bila na moru.. došli i neki tam … mislim dva lika…. D veli da se jan zove mrčo, a da drugoga ne pozna.. heh.. bile karaoke… prolijevalo se.. točilo… upoznala suziku, i još bolje branku.. ženske su odlične…. ODLIČNE.. suzika navek za akciju, ludiranje i tulumarenje, a branka navek nasmijana, drugo ne znam kaj reći nego SUPER… daj kaj durgo rekla, tj. nekaj grdo o njoj…. lagala bi.. dobro ženu si je našev mich.. hehe…. mislim da je ona prije njega našla… hehe….. šalim se malo…. malo mi išlo na živce ono njegovo Beatrice… grr. al minulo i to… ah.. karaoke… otvorila ih je suzika sam pjesmom MILI moj.. hehe…. vidite kaj znači imati hrabrosti… hehe… pa poslije nastavili pačko i ja s pjesmom rujno vino… hehe…. pa slijede D i Suzika z IMA LI NADE ZA NAS.. pa nastupamo Mrčo i ja… s pjesmom crna ženo od vucija… eh… neznam okud baš ta…. tj. nemam pojma kak smo si on i ja skup zeli mikrofona v ruke… kad ga nisma do onda poznala…. al ve ga znam.. doduše malo mutno…. hehe…. malo me štrecnulo dok sam došla na ročkas, prvo čepa- kašljuc, kašljuc, duga priča, al ja sam samo ispunila svoje obećanje… hehe…. pa drugo pačko- moj rođendan i VELIKAAA CJEVČICA.. haha.. pinky… joj ovi trači me ubijaju pak se priča bzvz…. odlučila sam da već nejdem van z hiže, niti v raki nek me zakopaju pod rehom… hehe.. moš mislit… pod zadnje vrijeme čudne stvari se mi događaju… čudni snovi, čudni likovi.. hehe…. doduše sam jan se stalno mota… heh…. čudni likovi mi pišeju… pošaljem pojedinim likovima krive poruke… heh... v mislima lutaju i motaju se pojedine osobe, koje su mi obilježile ljeto.. ah… kaj buš… bolje da se motaju one, nego neke nepoznate i manje poželjne… v zadnje vrijeme se samo svadim…. kolko doma, tolko tam de stignem… al razmeju oni mene.. hehe…. z jednim likom se ne spominam već tri tjedna.. niti pa se ne mislim.. heh… svašta… al bit će bolje… već pomalem ide na bolje…. heh.. samo što nije.. joj… drugi tjen pak prijemni… već me strah.. ali nadam se najboljem, pa onda idem kaj riješim ovu vozačku… zato maknite se s ceste.. heh… prošlu subotu liječila slomljena srca…. prvo moj scooby Dada, pa onda Donna… riješila sva kaj sam morala…. hehe… pomogla kak sam najbolje mogla i znala…. pa onda u utorak pokušala razmeti D… eh, moja D ljetna avantura tak ti veliš, a ja znam da nije, znaš i ti.. dojde on taki doma… od fčara mene nekaj pak lovi.. nekvi teški i tužni dani, dani plakanja… bit će bolje… već sutra.. nadam se… prošli tjen bila pre jednoj jako super ženski, s kojom sam odrasla, napričale se ohoho… skužila sam, iako sam to već od prije znala da stare prijetlje i da očeš, nebreš zbrisati iz života, to je nemoguće… navek budu uspomene, kolko lijepe, tolko i malo manje lijepe… navek se je dobro z njimi pospominati.. tako npr, odrasla ja z Robertom, Martinom i Matejom… pa poslije i Donnom i Silvanom… a Darija? pa ona je tu još od prvih koraka…. hehe… odrasla Roberta na Tratama ( baka radila v školi), odrasla z Damirom i ostalima ljudovima z toga kraja…. eh.. fali mi škola.. ona naše gluposti, ali ušli mi u povjest.. zlatna generacija… eh… svoje frendove nebi mjenjala 3 puta po D, to su oni najbolji
D- ijana
D- arija
D-onna,
a poslije K; Roberta, Branka, Silvana i Z- koja se pod zadnje vrijeme gubi de stigne.. hehe…. prošli tjen počelo prvenstvo v nogometu… heh… BORAC PMP u 2. ligi istog prvu tekmu igrali v Novakovcu, i zgubili 2:0 ZAKAJ? čak nije ni bilo dosta igrača… jer se je Siniša ženil, pa se nisu svi mogli pojaviti…. a ovu nedjelju igrali doma, z Mihaljevcom i pobedili 2:1, bilo napeto… al kaj je najjače… trebalo je narezati kruha neznam kolko kil, i luka jer se odojak pekev… tanja i denis dali toga zadatka nama.. Donna, Silvana i ja krenule v akciju…. z velikimmm nožom… hehe… rezala ja kruha, ove dve čistile luka, v tom trenu kraj tekme, igrači ideju na tuširanje, i polek nas prolaze, smijeju se ko ludi, dobro kaj sam ja bila gotovo…. ovima dvema su tekle suze od luka, onda sam ja preuzela.. hehe…. pobegle smo prije nego su se ovi stuširali… jer bi bile poslušale komentare.. ma došev je jan tam mulec, i počev prodiku o luku držati… hehe…. dišle smo v modenu po pizzu i na šampionovo parkirakište…. došli su posle zoky- prodana duša i lola…. i tirali zafrkanciju, gledali lepeeee zvezdice i gubili se…. nekome bilo muka od pijače… jooj…. Lola, Lola… hehe….. LJETU JE KRAJ… šmrc… falile budu mi moje Darija i kristina.. jooj…. odeju v Rijeku.. uskoro… kaj bum ja bez njih.. šmrc..

pozz… budite dobri…


Post je objavljen 02.09.2008. u 14:37 sati.