Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/disidentica007

Marketing

priča o prijateljstvu

Dvojica prijatelja jednom su se šetali, razgovarali.. Uskoro su se počeli prepirati i svađati i jedan udari drugoga.
Udareni se osjeti povrijeđen.. Na pijesku je napisao:
«Danas sam dobio udarac od svog najboljeg prijatelja».

No, nastavili su šetati, došli do jezera i odlučili se okupati. Udareni prijatelj zamalo se udavio, ali mu je prijatelj spasio život. Kad je došao sebi, urezao je na jednom kamenu: «Danas mi je moj najbolji prijatelj spasio život!»
Prijatelj ga je upitao:
«Kada sam te udario, napisao si to na pijesku, a sada urezuješ u kamen da sam te spasio. Zašto?».
Ovaj mu odgovori: “Kad netko napravi nešto loše, to trebamo napisati na pijesku da bi vjetrovi izbrisali. Ali kad netko uradi dobro, to trebamo uklesati u kamen da ga ništa ne izbriše!»


Post je objavljen 31.08.2008. u 19:53 sati.