Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mladezdvdbobovec

Marketing

joj,joj,joj...stvarno nas treba spotati..hahha (28.08.)

ej ljudeki moji....eto nas napokon nakon dugog vremena....
vratila sam se ja pa napokon da napisem neki postic,naravno
uz pomoc naseg zapovjednika,drage nam Martine koja ce to objaviti,,,,
posto ja ne mogu jer nikako da se ovaj moj kompjutor stabilizira....haah
nema nas bas na natjecanjima,posto nikak da se skupimo....pola nas je na moru,pola
u Turskoj,neki rade...a tu su jos i druge obaveze....a sigurna sam da taj problem nemamo samo mi...
ceka nas jos par natjecanja (Dubravica,Radakovo,Zapresic) na koja cemo se rado odazvati....
radimo na tome...a na jednom smo vec bili...u prosincu.
iako nismo postigli najbolje rezultate,drago nam je kaj smo sudjelovali i time pokazali da smo uvijek tu....
na kraju smo se napjevali, naplesali i definitivno umorni dosli doma....eto, skupili se napokon i marljivo
vjezbamo za sljedece natjecanje koje nas ceka , a to je Dubravica. Da , moram vam reci da ove godine u nasem
DVD-u imali mnogo razloga za veselje....
nas voditelj Danijel Vlahovic zaplovio u bracne vode sa svojom Valentinom prije 3 mjeseca
a 31.7.08. dobili su predivnu curicu Ivonu...no to nije sve...takoder nas clan DVD-a Mario Horvat ce 29.08.08.
zaploviti u bracne vode sa svojom danjelom! ne smijem izostaviti naseg tajnika i bivseg voditelja Krunu Stiperski
koji ce zaploviti u bracne vode sa svojom Magdalenom za 2 mjeseca. sa feste na festu....
Jos malo pa skola...neki maturanti ,a neki jos moraju guliti...hhah.....

cujemo se pocetkom tjedna da napisem dogodovstine sa natjecanja u Dubravici.... tolliko od mene....
veliki pozdrav od mene i jos jednom hvala Martini na pomoci.....

kissy,kissy...

Post je objavljen 30.08.2008. u 17:11 sati.