Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/pickica0kurvica

Marketing

Onaj ko te rasplakao nije vrijedan tvojih suza..a onaj tko ih je vrijedan nikad te nece rasplakati.. *PIČKICA*

Eiii...konacno vas se i pickica javlja..evo mene..stigla sam s mora..ujea..thumbupthumbup
Na moru je bilo odlicno..moja Majchi i ja smo se super zabavljale..upoznale nove decke..društvo..
Bilo je zakon..heh..sretansretan kak i nebi.. ddd...
Al ve smo se vratile doma..mene su sami problemi docekali..nonono
U subotu sam bila pre Moniki na rođkasu..a posle v Rotoru..na Kristininom rođkasu.. partyparty
Bilo je jako dobro..pijano..uff...njaminjami thumbupthumbup Al onda mi je neko pokvaril celu vecer..Hjaj...
Evoga..ve bas sedim v sobi..slusam muziko..i sam kai mi suze ne poteku..


Lažu, lažu me..da vrijeme liječi sve..
Možda sidu i tumore..a tebe nikad ne!!


Jucer sam isto bila celi dan v kurcu..jaj..bile sam i pre Maji..jaj..trebal mi je neko..kai se obadve isplačemo..te prokleti decki..i ljubav...

Igračka sam ti bila...
Nisam to zasluzila...

nononotuzantuzantuzan bangbang

Jucer sam bila navecer..s Matekom v gradu..bili f Paladinu..pa na pizzi f Portu..jaj...i onda jos v Inu..Jaj pizza...heh......

Ovi stihovi..ili pjesmice..ili kai su vec su za Renatija..i/ili za mene..


Čovjek najvise misli na onoga kojega želi zaboraviti...

I pustit ću ovu suzu tise..jer nema tebe pored mene više..

Sjeti se nekad..tek onako..ko je noćima zbog tebe plako..ko je zbog tebe suze lio..kome si nekad najdraži bio..

I za kraj...

Renato ..volim te najvise na svijetu...pusaa...






Post je objavljen 25.08.2008. u 09:19 sati.